Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@08:21:37 GMT

وقوع ۲ قتل کمتر از ۲۴ ساعت به خاطر موبایل

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۳۰۴۶

وقوع ۲ قتل کمتر از ۲۴ ساعت به خاطر موبایل

راس ساعت 9 صبح روز شنبه 13 بهمن 97، مسئولان بیمارستان الغدیر تهران در تماس با ماموران پلیس از انتقال جسد خونین پسر جوانی توسط پدر و مادرش به بیمارستان خبر دادند.

به دنبال این تماس، به سرعت تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند و در مراحل ابتدایی مشخص شد که پسر جوان از ناحیه پهلو و ساعد دست چپ، هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه مشخص شد مقتول (22 ساله) پیش از رسیدن به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی و ضربات چاقو، داخل خودروی پراید پدرش به کام مرگ فرو رفته بود که اولیای‌دم تحت بازجویی قرار گرفتند.

در ابتدا، پدر خانواده مورد تحقیق قرار گرفت که ادعا کرد پسرش توسط افراد ناشناس هدف ضربات چاقو قرار گرفته اما تناقض‌گویی‌های وی کافی بود تا در بازجویی‌های فنی لب به بازگویی حقیقت گشاید.

پدر مقتول در تشریح این اتفاق گفت: ساعت هفت صبح دو پسرم به خاطر گوشی موبایل با هم درگیر شدند که در این صحنه یکی از پسرانم با چاقو برادرش را هدف قرار داد و وقتی متوجه خونریزی پسرم از ناحیه پهلو و دستش شدم، به سرعت او را سوار بر خودرو به همراه همسرم به بیمارستان منتقل کردیم که پیش از رسیدن به اورژانس، فوت کرد.

سرهنگ منصور حشمتیان؛ رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اعلام این خبر گفت: با ثبت این موضوعات در پرونده و مراجعه ماموران به محل وقوع قتل، مشخص شد متهم متواری شده که با هماهنگی با بازپرس کشیک قتل پایتخت، پرونده برای دستگیری قاتل و اقدامات تکمیلی دیگر در اختیار اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفت و جسد نیز برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش تسنیم؛ بعدازظهر جمعه مورخ 12 بهمن نیز دو پسرخاله به خاطر 60 هزار تومان پول حاصل از فروش یک گوشی در یک مرکز تجاری در شمال تهران با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها طی درگیری با ضربات چاقو کشته شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد

حیدر احمدیوسفی گفت: ۴ روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت اتومبیل ۴۰۵ در شهرستان همجوار بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با جدیت تمام اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی هدفمند خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی مورد نظر را مشاهده و ضمن توقیف آن، یک سارق را دستگیر کردند.

یوسفی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل فرمان و پدال، سامانه GPS و سایر وسایل بازدارنده مجهز و در صورت مواجهه با موارد مشکوک یا وقوع هرگونه سرقت، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد