Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:44:10 GMT

رجوع و نگاه به غرب از دولت سازندگی در کشور حاکم شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۳۵۷۵

رجوع و نگاه به غرب از دولت سازندگی در کشور حاکم شد

نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ‌رشد و پیشرفت ایران در اکثر حوزه‌ها گفت: آسیبی که از دولت سازندگی بر کشور حاکم شد رجوع و نگاه به غرب بود که سبب‌‌‌ مشکلات بسیاری در کشور شده است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ استانها خوزستان یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خان یزد با بیان اینکه نسخه غربی یکی از آسیب‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: متاسفانه این دیدگاه همچنان‌ هم ادامه دارد و به جای اینکه به اسلام توجه کنند، توجهشان به سمت غرب و تفکرات غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کار بزرگی که امام خمینی (ره) انجام داد این بود که دین را به یک دین جهانی محور در همه شئون زندگی انسان تبدیل کرد، گفت: روزی که امام انقلاب را از درون حوزه علمیه آغاز کرد و فریاد زد علمای اسلام به داد اسلام برسید، کسی باور نداشت که یک مرجع تقلید بتواند این حرکت بزرگ را ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که امام خمینی (ره) به رحمت خدا رفت، همه گفتند که ایران نابود و کاری از پیش نخواهد برد ولی مقام معظم رهبری زمانی که با مدیریت هوشمندانه خود، ایران را سی سال هدایت کردند سبب شد که جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها در همه عرصه‌ها به موفقیت و پیشرفت برسد.

صلح‌آمیزترین انقلاب جهانچهل سال انقلاب؛ چند‌گزارش مستندچهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی در لبنان+عکس و فیلم

فرحانی اضافه کرد: رشد رتبه علمی ایران، رشد در نانو، هسته‌ای، دانشگاه‌ها و غیره در طول این سال‌ها به خوبی به جهانیان نشان داده شده است که از مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری در طول این سی سال نشات می‌گیرد.

نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بازخوانی چهلمین سال انقلاب باید انجام پذیر اذعان داشت: امروزه بسیاری از مردم مسلمانان دیگر کشورها افتخارشان این است که زیر پرچم ولایت حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در تمام عرصه‌ها رشد کردیم ولی یک آسیب وجود دارد که آن‌هم رجوع و نگاه به غرب است که در کشور حاکم شده و متاسفانه از سال 70 و زمان سازندگی به این طرف آغاز و سبب‌‌ساز مشکلات بسیاری در کشور شد.

فرحانی افزود: مسئله 2030، fatf و طرح‌ها و برخی دیگر از مباحث، برگرفته از تفکرات غربی است و جلوی اجرای برنامه‌های اسلامی را در کشور می‌گیرد و در اینجا وظیفه نخبگان و حوزه‌های علمیه تبیین این مسائل است، همان گونه که رهبر معظم انقلاب آن را به نخبگان و حوزه‌های علمیه تاکید کردند.

نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید از ایام فاطمیه در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین آگاهی مردم از فعالیت‌های شوم دشمنان در کشور استفاده کرد گفت: حوزه‌های علمیه باید به شکلی عمل کنند که بتوانند در این نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف طلاب در حوزه‌های علمیه گفت: نسل آینده حوزه باید نسلی باشد که بچه‌های انقلاب مسلط به مبانی اجتهادی باشند و خوب درس خواندن را ملاک خود قرار دهند.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,57,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است