Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

حمید استیلی که روز گذشته پیرامون آخرین وضعیت و برنامه های تیم امید در نشست مشترکی با رئیس و جمعی از مسئولان فدراسیون فوتبال حضور یافت در این خصوص گفت: خوشبختانه جلسه بسیار خوب و مفیدی با آقای تاج و مسئولان بخش های مختلف فدراسیون فوتبال داشتیم. مسائل و موضوعات بسیار مهمی در این جلسه مطرح شد و حمایت قاطع ریاست فدراسیون فوتبال موجب دلگرمی همه ما و اعضای تیم ملی امید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیلی اضافه کرد: در این جلسه ابتدا گزارشی از روند کاری تیم امید، بازی های دوستانه و تدارکاتی انجام شده و روند انتخاب اعضای تیم و بازیکنان ارائه دادیم. همچنین بر این موضوع تاکید شد که تلاش کردیم با کمترین هزینه و صرفه جویی مناسب برنامه های خوب و مفیدی را اجرا کنیم. آقای تاج هم پس از شنیدن گزارش فعالیت های صورت گرفته اعلام کرد که تمامی ظرفیت ها و بخش های مختلف فدراسیون فوتبال در راستای حمایت از تیم امید بسیج خواهد شد و با تمام توان به دنبال موفقیت این تیم در مسابقات فروردین ماه هستیم.

مدیر تیم امید ایران گفت: طبق توصیه آقای تاج از سازمان لیگ درخواست شد که در برنامه مسابقات توجه ویژه ای به مسئله تیم امید صورت بگیرد و در این زمینه با تیم ما همکاری شود. به هر ترتیب فرصت زیادی تا آغاز بازی های مقدماتی باقی نمانده است؛ در حالی که مسابقات لیگ و رقابت های آسیایی هم با برنامه ای فشرده برای باشگاه ها برگزار می شود که در این شرایط دسترسی ما به بازیکنان و امکان برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی بسیار سخت می شود. بر همین اساس درخواست کردیم مساعدت های لازم صورت پذیرد تا حداقل دو اردوی کوتاه مدت سه روزه را در پیش داشته باشیم و از ۱۲ اسفند وارد آخرین اردو به صورت شبانه روزی شویم.

استیلی در ادامه اظهار داشت: آقای تاج از کمیته بین الملل هم درخواست کرد که برنامه ریزی مناسبی برای انجام دو یا سه مسابقه تدارکاتی مناسب پیش از آغاز رقابت ها داشته باشد که می تواند این بازی ها کمک خوبی برای ما باشد. بخش های فرهنگی و روابط عمومی هم تلاش می کنند تا با تبلیغ مناسب این بازی ها زمینه ساز حضور پرشور فوتبال دوستان در ورزشگاه ها برای این ۳ مسابقه باشند.

مدیر تیم فوتبال امید ایران در پایان گفت: حمایت همه جانبه فدراسیون از تیم شایسته قدردانی است و همه ما را دلگرم ساخته. امیدواریم همکاری و حمایت سایر بخش های فوتبال خصوصا باشگاه ها هم به همین شکل باشد تا بتوانیم در مسابقات پیش روی نتایج خوبی کسب کنیم. فراموش نکنیم که رقابت های این مرحله بسیار سخت و حساس است و ما با تیم قدرتمندی مثل عراق هم گروه هستیم. همچنین از هر گروه تنها تیم اول به شکل قطعی صعود می کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی صرفه جویی بسیج ایران سازمان لیگ رقابت شبانه روزی روابط عمومی عراق ایران بازی رئیس فدراسیون فدراسیون فوتبال فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق از فدراسیون تیراندازی ایران، سالن‌های تیراندازی و سایت اهداف پروازی بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خضیه عباس و علی حسون، نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) با حضور در فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن دیدار با مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون از زیر ساخت‌های تیراندازی ایران شامل سایت اهداف پروازی، سالن‌های 10 متر و 25 متر و فینال بازدید کردند.

خضیه عباس در این دیدار عنوان داشت: ایران و عراق دو کشور مسلمان هستند و ما  یک مذهب داریم. ایران در تیراندازی پیشرفت زیادی داشته و ما در فدراسیون تیراندازی عراق به کمک شما نیاز داریم. باعث افتخار است که در راه پیشرفت خود از شما کمک بخواهیم.

وی در ادامه افزود: در رشته تفنگ یک دختر تیرانداز عراقی به نام زینب با وایلد کارت فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده است، اما او مربی حرفه‌ای ندارد. درخواست داریم در این مورد به ما کمک کنید.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان فدراسیون عراق و تاکید بر ارتباط نزدیک دو کشور اظهار داشت: کاملا آماده هستیم که به تیراندازی عراق کمک کنیم و در خصوص مربی نیز حتما همکاری نزدیکی با شما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران