Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پس از حواشی به وجود آمده بین عضو سابق و عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال دو طرف در تماسی تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسن زمانی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال چند روز پیش مصاحبه‌ای علیه میرشاد ماجدی انجام داد و از او به عنوان وکیل مدافع وزیر ورزش نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این ماجدی هم علیه زمانی صحبت کرده بود.

پس از این درگیری‌ها دو طرف در تماسی تلفنی با یکدیگر صحبت و کدورت‌های به وجود آمده را برطرف کردند تا این جریان ختم به خیر شود.

خبر دیگر از استقلال اینکه پاتوسی مهاجم جدید این تیم قرار است در منزلی که باشگاه برای نیومایر در نظر گرفته بود مستقر شود. نیومایر یکی از بازیکنانی بود که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل از جمع شگردان شفر جدا شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال میزان شفر پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.»

این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند، ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد