Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:14:31 GMT

همایش ملی نماز اسفند ماه در بیرجند برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۴۴۴۷

همایش ملی نماز اسفند ماه در بیرجند برگزار می‌شود

دبیر علمی نخستین همایش ملی نماز خراسان جنوبی گفت: نخستین همایش ملی نماز خراسان جنوبی اول اسفند ماه برگزار می‌شود و حدود ۱۰۰ مقاله علمی به این همایش ارسال شده است که ۷۰ درصد مقالات از خارج استان به دبیرخانه همایش ارسال شده است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌السلام و المسلمین سیدهادی حسینی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: زمان فراخوانی نخستین همایش ملی نماز با عنوان "نماز، هویت و جوانان " 15 شهریور 97 بود و آخرین مهلت برای شرکت دانشجویان و طلاب در این همایش 5 بهمن ماه امسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر علمی نخستین همایش ملی نماز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با پیشنهاد دانشجویان و بررسی توسط نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بیرجند این همایش برگزار می‌شود گفت: برای همه دانشگاه‌های سراسر کشورو موسسات آموزشی و پژوهشی فراخوان ارسال شده است.

70 درصد شرکت کنندگان از خارج استان هستند

وی با بیان اینکه 148 نفر در سامانه همایش ثبت‌نام کرده‌اند عنوان کرد: در بخش دانشجویان و طلاب 99 نفر، اعضای هیئت علمی دانشگاه 24 نفر و 25 نفر نیز به صورت آزاد شرکت کرده‌اند.

حسینی گفت: 70 درصد شرکت کنندگان خارج از استان و از دانشگاه‌های سراسر کشور مقالات خود را به این همایش ارسال کرده‌اند.

ارسال 100 مقاله علمی به نخستین همایش ملی نماز استان

دبیر علمی نخستین همایش ملی نماز خراسان جنوبی عنوان کرد: 100 مقاله در چهار محور اخلاق و نماز، نماز از منظر دینی و اسلامی، جایگاه اجتماعی نماز و تاثیر آن بر محیط کار و خانواده و روانشناسی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

همایش ملی نماز در یاسوج برگزار می‌شودهمایش ملی نماز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود24 مقاله برتر در همایش ملی نماز و نیایش کشور انتخاب شد

حسینی اعلام کرد: در بخش موضوعات مقالات 27 مورد اخلاقی، 32 مورد در حوزه اجتماعی، 13 مورد عرفانی و 28 مورد روانشناسی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 10 جلسه به صورت رسمی با  حضور کمیته‌های علمی، داوری، هیئت اجرایی و کارشناسان دبیرخانه همایش برگزار شده است گفت: در حال حاضر مراحل پایانی مقالات در حال داوری است و 21 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان مسئولیت داوری مقالات را بر عهده دارند.

همایش ملی نماز اول اسفند ماه برگزار می‌شود

دبیر علمی نخستین همایش ملی نماز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این همایش اول اسفند ماه و طی یک روز برگزار خواهد شد گفت: مقالات در چهار موضوع به صورت جداگانه توسط برگزیدگان ارائه خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه تمام مقالات به صورت علمی و پژوهشی هستند افزود: انتخاب مقالات در سه حوزه مقالات چکیده، پوستری و ارائه هستند و در پایان تمام مقالات در کتابی چاپ و به افراد پذیرفته شده اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سخنران اصلی این همایش کشوری خواهد بود گفت: زمان ارائه هر مقاله 15 دقیقه است.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد دوستار» رییس دانشگاه گیلان با «حجت‌الاسلام والمسلمین» اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم آموزی اظهار کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی الامکان از دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه ها اجتناب شود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: در اسلام نیز تاکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه السلام) تاسیس شده است.

رییس شورای قضایی استان ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای نیز در راستای افزایش همکاری های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

کد خبر 6093239

دیگر خبرها

  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد