Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:08:08 GMT

شش طرح عمرانی در مه ولات بهره برداری شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۴۴۸۳

شش طرح عمرانی در مه ولات بهره برداری شدند

فرماندار مه ولات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این طرحها را کشاورزی، بهسازی شبکه برقرسانی، ساخت واحد مسکونی و یک واحد تولیدی پوشاک برشمرد.
مسعود رنجبر افزود: طرح آبیاری زیرسطحی در 38 هکتار از زمینهای کشاورزی با هزینه شش میلیارد و 450 میلیون ریال از محل اعتبارات سامانه های نوین کشاورزی با هدف صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بهره وری آن اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نصب سامانه گرمایشی و محوطه سازی مدرسه شهید مهدوی با صرف 80 میلیون ریال و همچنین راه اندازی پست بانک با 300 میلیون ریال اعتبار از دیگر طرحهای افتتاح شده در روستای خیرآباد این شهرستان هستند.
فرماندار مه ولات بهسازی شبکه برقرسانی روستای مهنه با 500 میلیون ریال اعتبار، یک باب واحد مسکونی مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) با 60 متر مربع زیربنا و 370میلیون ریال اعتبار و همچنین تولیدی پوشاک ریحانه در روستای عبدل آباد با صرف 800 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی برای شش نفر را از دیگر طرحهای افتتاح شده در چهارمین روز دهه فجر در این شهرستان برشمرد.
وی افزود: با تکمیل طرحهای عمرانی در دست اقدام علاوه بر اشتغالزایی پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی خانوارها تحول بزرگی در منطقه ایجاد می شود که این مهم به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده اند.
دهه فجر امسال 63 طرح عمرانی با صرف 155 میلیارد ریال اعتبار در مه ولات افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بهره وری دهه فجر صرفه جویی در مصرف کمیته امداد امام خمینی مدرسه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته جهاد سازندگی، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود، همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی، خط تولیدی در شرکت آتا الکترونیک تابش با کمک وام‌های تبصره ۱۸ راه‌اندازی می‌شود. این خط تولید برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است