Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، عباس کشانی مسئول دفترراهبردی و هماهنگ کننده ی اقشار ناحیه در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در حاشیه ی گردهمایی هیئت های اندیشه ورز که با حضور نخبه ها و متخصصین از قشر های مختلف در ناحیه برگزار گردید گفت : در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت تحقق بخشیدن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تقویت بسیج متخصصین و هم افزایی اقشار بسیج در راستای اعتلای سازمان و خدمات آموزشی،علمی،و پژوهشی به رده هی بسیج تا سطح پایگاه های مقاومت یک سری کارگروه های تخصصی در بسیج اقشار راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیئت های اندیشه ورزی در هر قشر و با شرکت متخصصین و نخبگان برگزار می گردد و موضوعاتی از قبیل بهینه سازی مصرف سوخت،نهادینه کردن انرژی های نو و تجدید پذیر در سطح جامعه در این هیئت ها مورد بحث قرار گرفته و در کارگروه های تخصصی  به برنامه های کاربردی و قابل اجراء تبدیل می گردد.

وی در ادامه به برنامه های این دفتر اشاره کرد و گفت : دفتر راهبردی ناحیه به جهت هم افزایی و هویت بخشی به هیئت های اندیشه ورزی و کارگروه های تخصصی یک سری برنامه هایی را از جمله : گردهمایی های فصلی،جلسات تخصصی با موضوعات اقشار،همایش برای نخبگان علمی ،فرهنگی،و ... راه اندازی کارگروه های اقتصاد مقاومتی و اشتغال را در دست اقدام داردو جهت ایجاد انگیزه و تشویق مدیران قشری در برنامه ی گردهمایی فصلی از فعالین این امر تجلیل به عمل آمد.

کشانی در پایان تأکید کرد اقشار بسیج هم همپای امت اسلامی و انقلابی ایران در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن شرکت می نمایند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: خبرگزاری بسیج بسیج نیوز ناحیه مقاومت بسیج امام صادق اصفهان هیئت اندیشه ورز بسیج اقشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان