Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مهدی خدایی مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری زنجان، گفت: به همت واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه آثار تولید شده در ورک شاپ تخصصی طراحی پوستر از سیزدهم لغایت شانزدهم بهمن ماه ۹۷ در نمایشگاه کاسپین زنجان در حال برگزاری است.
 خدایی افزود : این آثار در ورک شاپ تخصصی طراحی پوستر با محوریت حروف نگاری که با حضور مدرس ورک شاپ «محمدمهدی ولیزاده» و جمعی از دانشجویان و هنرجویان رشته گرافیک؛ از خرداد ماه ۹۷ بصورت هفتگی در حوزه هنری زنجان برگزار می‌گردید، تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدایی اظهار داشت: این ورک شاپ، که با حضور ۱۲ نفر از دانشجویان و هنرجویان رشته گرافیک استان برگزار می‌شد، شرکت کننده‌ها با تعامل و مشورت با یکدیگر و زیر نظر مدرس ورک شاپ به خلق آثار هنری، در قالب پوستر با استفاده از تکنیک حروف نگاری با موضوع اسماء متبرکه الهی پرداخته‌اند که این آثار در نمایشگاه دستاور‌های چهل سالگی انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ن   نمایشگاه دستاور‌های چهل سالگی انقلاب در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است
  • معناهای آشکار و پنهان در پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»