Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:27:14 GMT

224 سارق حرفه ای در خوزستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۴۸۰۶

224 سارق حرفه ای در خوزستان دستگیر شدند

اهواز- ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت : 224 سارق حرفه ای با 432 فقره انواع سرقت در اجرای طرح سه روزه ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند .

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدرعباس زاده روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح تشدید مبارزه با سارقان و اخلال گران نظم و امنیت از روز شنبه به مدت سه روز توسط پلیس آگاهی و ماموران انتظامی در سطح استان اجرا شد
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و فعال کردن گشت های نامحسوس و هدفمند 224 سارق در سطح استان شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: سارقان در تحقیقات پلیس به 432 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و مقادیری اموال مسروقه از آن ها کشف و تحویل مالباختگان شد.
وی تصریح کرد: این طرح به صورت مستمر در هر هفته اجرا می شود و پلیس به سارقان و مجرمان اجازه جولان نخواهد داد.
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین در هفته گذشته نیز از اجرای طرح سه روز ارتقای امنیت اجتماعی در این استان و کشف 415 فقره انواع سرقت و همچنین دستگیری 184 نفر خبر داده بود.

*کشف میلیاردی تلفن همراه قاچاق در بهبهان
فرمانده انتظامی استان خوزستان همچنین از کشف میلیاردی گوشی تلفن همراه قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.
سردار حیدر عباس زاده با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس شهرستان بهبهان حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و طی عملیات ضربتی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی 18 عدد انواع تلفن همراه قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین دهم بهمن ماه از کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داده بود. در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد زیادی کالای قاچاق از قبیل لوازم خانگی و انواع تلفن همراه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.
7152/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده انتظامي خوزستان دستگيري سارق خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش دپو شده در یک منزل قبل از بارگیری و انتقال به دیگر نقاط خبر داد.

سردارناصر فرشید امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب با همکاری اطلاعاتی پلیس بندرعباس از دپوی یک محموله سنگین موادمخدر در یک منزل روستایی در محدوده این شهرستان مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب با پشتیبانی چند تیم از پلیس آگاهی و یگان امداد به محل موردنظر اعزام و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از این منزل ۲۱۵ کیلو حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات عامل اصلی انتقال و دپوی این محموله شناسایی شد که پی‌جویی‌های لازم برای دستگیری این فرد و دیگر کسانی که در بارگیری و انتقال این محموله مشارکت داشتند در دست انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان به اجرا در آمد.

فرشید افزود: در این طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان بیش از ۱۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۵۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن ها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، احشام و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از  ۲۳۸ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲۰۹ فقره پرونده برای ۲۱۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر