Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی اکبر کریمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتظار می رود که حمایت های مالی بیشتری از این طرح مادر تخصصی درمانی که علاوه بر استان مرکزی به مناطق همجوار سرویس دهی دارد، صورت بگیرد.
وی بیان کرد: آسانسور، موتورخانه و تاسیسات این طرح در حال حاضر مهمترین مشکل است که منابع مالی آن باید در اسرع وقت تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان خیرساز زنان و زایمان اراک نیز به عنوان جایگزین بیمارستان قدیمی آیت الله طالقانی از پیشرفت خوبی برخوردار است و تاکنون حدود 100 میلیارد ریال توسط خیر آن هزینه شده است.
کریمی تصریح کرد: طبق وعده مسئولان وزارت بهداشت مقرر شد وزارت بهداشت و درمان برابر هزینه ای که خیران در این طرح دارند مساعدت مالی انجام دهند و انتظارمی رود که این تعهد هرچه سریعتر جامه عمل بپوشد.
وی عنوان کرد: بیمارستان خنداب با حمایت مسئولان راه اندازی شده اما به لحاظ تجهیزات و کادر پزشکی با کمبودهایی همراه است و علاوه بر آن استقرار یک دستگاه دیالیز در این مرکز درمانی ضروری است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بیمارستان شهرستان کمیجان نیز به همت خیران ساخته و تجهیز شده، اما این مرکز نیز در بخش کادر پزشکی و تجهیزات کمبود دارد و نیاز به حمایت های ویژه دارد.
کریمی بیان کرد: انتظار است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مجوز جذب نیروی انسانی نگاه ویژه به مراکز درمانی استان مرکزی داشته باشد و تمهیدات جذب نیرو برای بیمارستان های در حال ساخت حضرت ولی عصر(عج) و زنان و زایمان اراک نیز اندیشیده شود.
وی اظهار داشت: اصلاح تعرفه خدمات دارویی در کتاب ارزش خدمات پزشکی از چند سال گذشته ثابت مانده است و اصلاح میزان سود دارو و توجه به بخش خصوصی در تولید دارو از درخواست های انجمن داروسازان استان مرکزی می باشد.
استان مرکزی با دارا بودن 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
3005/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بخش خصوصی بیمارستان وزارت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت و درمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، بهرام دلفان اظهار کرد: بیمارستان نیایش سال ۹۲ تحویل مسکن و شهرسازی و مصوبه اولین سفر احمدی‌نژاد به لرستان تحت عنوان بیمارستان جایگزین شهدای عشایر بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این بیمارستان به نام نیایش تغییر یافته که امیدواریم همین اسم بماند، افزود: بیمارستان شهدای عشایر به قوت خود باقی خواهد ماند و ردیف و اعتبار جداگانه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: این پروژه سال ۹۵ به خاتم‌الانبیا واگذار شده که ۶ و نیم الی ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دلفان بیان کرد: از سال ۹۵ تا دولت جدید یعنی ۱۴۰۰، ۲۵ درصد پیشرفت داشته که ۵۱۵ تخت بوده و ۴۹۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیک دارد که بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و به ۶۱۱ تختخوابی ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه به یک ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد و یکی از بزرگترین بیمارستان‌های غرب کشور است، گفت: درصورتی‌که منابع مالی آن تأمین شود سال آینده تحویل داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بیشتر از آنچه تعیین شده بود اعتبار به آن تخصیص داده شده و از ماده ۵۶ نیز ۲۷۲ میلیارد وام گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم