Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@15:24:19 GMT

غرضی: امام از کسی پول درشت دریافت نمی‌کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۵۱۴۲

غرضی که در اغلب تبعیدهای امام خمینی( ره) از جمله در نجف و نوفل لوشاتو ایشان را همراهی می کرد درباره حواشی مربوط به بیمه هواپیمای حضرت امام خمینی(ره) گفت : به یاد دارم که در نوفل لوشاتو محمود خیامی به من رجوع کرد و درخواست دیدار با امام خمینی(ره) را داشت من به امام خمینی عرض کردم ایشان فرمود بیایند ، جناب خیامی آمد و بعد از احوالپرسی چکی به مبلغ ۴۳۵ میلیون تومان عرضه کرد امام خمینی با دست اشاره کرد و چک را نپذیرفت و جلسه را ترک کرد و آقای خیامی هم خجالت زده رفت

 

وی افزود: آقای شهید صدوقی که به نوفل لوشاتو آمد به من ماموریت دادند که خانه بخرم رفتم در پاریس  یک خانه مناسب پیدا کردم یک میلیون و ششصد هزار فرانک بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آقای صدوقی گفتم ایشان گفت پولش آماده است اما امام قبول نکردند . امام خمینی(ره) به من گفتند برو سوریه و مقدمات حضورم را در آنجا فراهم کن که اگر هواپیما در تهران ننشست بیاییم سوریه  که خدا را شکر هواپیما در تهران نشست.

 

محمد غرضی در ادامه تصریح کرد : دستمالچی عضو جبهه ملی و رفیق شمشیری مرحوم بود و نقشی در بیمه هواپیما و غیره نداشت حکومت فرانسه به ایرفرانس اجازه داد هواپیما حرکت کند معمولا بیمه هواپیما به عهده شرکت هواپیمایی است و هزینه اش را روی بلیط هواپیما حساب میکند .

قیمت بلیط ۴۰۰۰ تومان بود که تعدادی از هزینه بلیط های افراد را امام خودشان پرداختند و بقیه هم با مجوز امام بلیط خریدند و آمدند . هواپیما هم پر نبود .

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این سالگرد چهل سالگی  انقلاب اسلامی که من اخبار شبکه های خارجی مانند صدای آمریکا  ،  بی بی سی  و دیگران را می بینم اکثریت قریب به اتفاق اخبار در مورد آن زمان از حقایق بسیار بسیار دور است و این مجموعه ها توان تشخیص انقلاب اسلامی مردم ایران را ندارند .

و پیش بینی های آینده آنها هم غلط از آب در میاید .

کسی هم اگر سوالی دارد من به عنوان یک مطلع و گزارشگر حاضر در ۱۵ خرداد ۴۲،  نجف ، نوفل لوشاتو و طول انقلاب جوابگو هستم .

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امام خمینی ره سید محمد غرضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری