Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فریبا کوثری بازیگر سینما طی حضور در نمایندگی ستاد دیه استان تهران ضمن آشنایی با روال تشکیل پرونده و نیز مراحل کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد واجد شرایط از مردم دعوت کرد در پویش هفت سین خورشید شرکت کنند.

به گزارش رکنا، روز یکشنبه فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون و گروهی از همکارانش با حضور در نمایندگی ستاد دیه استان تهران، با مراحل تشکیل پرونده و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد واجد شرایط آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این دیدار، یکی از همراهان کوثری که نخواست نامش اعلام شود، با بررسی پرونده ها، بدهی یک زندانی بدهکار را پرداخت کرد. زندانی انتخاب شده، جوانی به نام ابراهیم است که کارگر ساختمانی بوده و از پدر ۹۰ ساله اش نگهداری می‌کند و مجبور شده برای تأمین ودیعه اجاره مسکن، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از شخصی دیگر قرض بگیرد، اما موفق به بازگرداندن بدهی در سررسید موعود نشده و با شکایت طلبکار زندانی گشته و پدرش از حدود سه ماه پیش بدون خرجی تنها مانده بود.

بنا به این خبر، با اعطای مبلغ بدهی، زمینه آزادی زندانی فوق فراهم شده، به زودی پس از طی مراحل قضایی آزاد خواهد شد.

همچنین فریبا کوثری از مردم دعوت کرد در پویش هفت سین خورشید به یاری زندانیانی بشتابند که به دلیل بدهی و جرایم غیرعمد مانند حوادث کار یا تصادف در زندان به سر می‌برند تا با پایان سال، سر سفره هفت سین کنار خانواده خویش حضور داشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر سینما تلویزیون زندانی آزادی حوادث تصادف زندان بازیگر سینما تلویزیون زندانی آزادی حوادث تصادف زندان اخبار حوادث زندانیان آزادی غیرعمد مردم بازیگر سینما عکس فیلم بیمارستان جوان قتل پوشش مرد زن پرونده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت

برنارد هیل بازیگر سینما که بیشتر برای بازی در فیلم‌های تایتانیک و ارباب حلقه‌ها شناخته شده بود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

او نقش کاپیتان ادوارد اسمیت را در فیلم تایتانیک و پادشاه تئودن را در سه گانه ارباب حلقه‌ها بازی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد