Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش بالادست روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای بیان خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف است.
وی تاسیس 2 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان و چابهار را از مهمترین رهآوردهای انقلاب اسلامی در این حوزه سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف در این شرکت حاصل شده است گفت: منطقه زاهدان دارای چهار ناحیه در شهرهای زاهدان، زابل، خاش و سراوان سه انبار نفت تدارکاتی،2 مرکز سوختگیری هواپیمایی، 62 باب جایگاه عرضه سوخت، 146 فروشندگی نفت سفید شهری و 441 فروشندگی روستایی و عشایری است.
وی افزایش تعداد نفتکش های جاده پیما از 40 به 658 دستگاه و احداث زیرساخت مناسب برای انتقال بیش از 85 میلیون لیتر نفتگاز در سال از طریق خط ریلی را از شاخص های توسعه این منطقه عنوان کرد.
بالادست با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه افزایش فضاهای اداری و عملیاتی در سال های پس از انقلاب صورت گرفته است، بیان کرد: فضای اداری از 750 متر به بیش از 13 هزار متر مربع و فضای عملیاتی از 75 هزار متر به 385 هزار متر مربع افزایش یافته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان به رشد خانوارهای زیرپوشش و توسعه مصرف سوخت در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: هم اینک 500 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید در منطقه زاهدان، 985 مصرف کننده عمده و بیش از 13 هزار مصرف کننده جزء از خدمات این منطقه بهره می برند که قبل از انقلاب تعداد آنها بسیار محدود بوده است.
بالادست چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت بی نظیری برای خدمت به مردم و معرفی خدمات دولت عنوان کرد و گفت: از آغاز دهه فجر امسال برنامه های متنوعی در راستای خدمت به مردم و معرفی دستاوردهای انقلاب در جریان است.
وی برگزاری میز خدمت در محل نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، حضور در برنامه پرسش و پاسخ مردمی در کنار مدیران استان در مسجد قدس زاهدان، حضور مدیر و کارکنان در نماز جمعه زاهدان و نواختن زنگ انقلاب در لحظه ورود امام در انبارهای نفت منطقه را از جمله برنامه ها و فعالیت های انجام شده در دهه فجر امسال عنوان کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از آمادگی کامل تمامی جایگاه های عرضه سوخت خبر داد و اظهار داشت: تمامی جایگاه های منطقه بدون وقفه در حال سوخت رسانی و ارائه خدمات به مردم هستند.
وی گفت: نظارت بر نحوه ارائه خدمات در مجاری عرضه از سوی منطقه انجام می شود و کارشناسان آماده پاسخگویی و پیگیری درخواست های شهروندان هستند.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 62 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
شهرستان های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر، سرباز، قصرقند، فنوج، بمپور و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار هستند.
9923 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ارائه خدمات به مردم انقلاب اسلامی پخش فرآورده های نفتی شاخص شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان