Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صنایع تبدیلی وغذایی جهاد کشاورزی زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی در استان زنجان گفت: بیش از یک هزار میلیارد ریال برای توسعه واحدهای صنایع تبدیلی در استان زنجان ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهاره دادلویی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تسهیلات ارائه شده به واحدهای صنایع تبدیلی در استان زنجان اظهار کرد: میزان بیش از یک هزار میلیارد ریال از سال 92 تاکنون به واحد‌های صنایع تبدیلی در استان زنجان تسهیلات داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای بهبود وضعیت اقتصادی بخش کشاورزی اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود: به حداقل رساندن ضایعات محصولات تولیدی، ایجاد ارزش افزوده و ماندگاری بیشتر محصول از زمان تولید تا مصرف و بازار پسندی حداکثری از اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

مدیر صنایع تبدیلی وغذایی جهاد کشاورزی زنجان ابراز کرد: اشتغالزایی مضاعت در مراحل بعد از تولید محصول خام، صنایع تبدیلی و غذایی نقش به سزایی دارد و لذا توسعه این صنایع جزو اولویت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان محسوب می‌شود.

وی صدور مجوز بهره‌برداری برای 82 واحد صنایع تبدیلی با ظرفیت  496 هزار و 885 تن و افزایش ظرفیت صنایع تبدیلی از 234 هزار تن در سال 92 به 730 هزار تن در سال جاری را از دیگر اقدامات انجام گرفته در این حوزه دانست.

دادلویی از احداث سیلوهای استاندارد گندم به حجم 488 هزار تن و تحقق ظرفیت بیش از 600 هزار تنی در ذخیره سازی گندم در استان زنجان بیان کرد: انجام مجموعه اقدامات فوق سبب شده در طرح آمایش منطقه‌ای سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در حوزه صنایع تبدیلی وغذایی موفق به احراز رتبه برتر کشوری در بخش ایجاد اشتغال، تعداد صدور پروانه، میزان جذب ماده خام و میزان سرمایه گذاری در پروانه‌های بهره‌برداری صادره، شده و نیز مقام نخست کشوری در بخش فرآوری محصول زیتون را از آن خود کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل