Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علیرضا هاشمی در نشست خبری در جمع خبرنگاران  اظهار داشت:50 هزار خط تلفن ثابت بدون کارکرد وجود داشت که در دستور تخلیه خط قرار گرفته است.

وی از جمع‌آوری 24 هزار خط‌تلفن ثابت مشترکین بدهکار در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: 24 هزار مشترک تلفن ثابت استان که بیش از 7 دوره به شرکت مخابرات بدهکاری دارند و همچنین هیچ گونه مصرفی از خط تلفن ندارند جمع آوری شده و جمع‌آوری 28 هزار خط تلفن دیگر در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هزینه خرید هر خط تلفن 230 هزار تومان است اضافه کرد: با توجه به هزینه بالای خرید خط تلفن و نیاز مشترکین به برقراری ارتباط از طریق تلفن ثابت، لذا پرداخت بدهی معوقه نسبت به خرید مجدد خط تلفن مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

مدیر مخابرات  منطقه خراسان‌شمالی با بیان اینکه اکنون 22 شهر و 135 مرکز روستایی استان از تجهیزات ADSL مخابرات برخوردار هستند اضافه کرد: از مجموع 60 هزار مشترک ADSL در سطح استان، 30 هزار آن مشترکین ADSL شرکت مخابرات استان هستند که روزانه حجمی بالغ بر 8 هزار گیگ مصرف اینترنت دارند.

وی افزود: در خصوص حمایت از کالای داخلی بیان کرد: با توجه به این‌که اینترنت در سال 97 به دو بخش اینترنت داخلی و بین‌المللی تقسیم شد در جهت حمایت از کالای داخلی اینترنت داخلی نسبت به اینترنت بین‌المللی هفتادوپنج درصد ارزان‌تر است.

وی با بیان اینکه 70 درصد خدمات شرکت مخابرات استان از طریق میز‌خدمت‌مجازی و سایت‌های پیش بینی شده برای مشترکین قابل روئت است خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون و 400 مشترک شرکت مخابرات استان از 48 خدمت این شرکت در ارتباط با تلفن ثابت، همراه، فیبرنوری و اینترنت بهره‌مند می‌شوند. همچنین در راستای رفاه حال مشترکین و مراجعه غیرحضوری 70 درصد این خدمات از طریق میز خدمت در سایت شرکت مخابرات استان قابل دسترسی است.

مدیرمخابرات منطقه خراسان شمالی همچنین از برقراری 20 هزار تماس تلفنی با واحد 118 خراسان شمالی در طول شبانه روز اشاره کرد و گفت: به طور میانگین در ماه این واحد به 600 هزار تماس تلفنی پاسخ می دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از عمر تلفن همراه در کشور سه دهه می‌گذرد در بهمن‌ماه امسال دو میلیون شماره تلفن همراه به مردم خراسان شمالی تحویل‌شده است که یک‌میلیون و صد هزار نفر تحت پوشش اپراتور همراه می‌باشند و 500 روستا تحت پوشش ارتباط سیار همراه اول قرار دارند.

مدیرمخابرات منطقه خراسان‌شمالی با بیان اینکه بیش از 1 میلیون و 110 هزار مشترک همراه اول در حوزه ارتباطات سیار تحت پوشش مخابرات استان هستند تصریح کرد: اکنون مشترکین همراه اول در سطح استان بیش از 40 هزار گیگ مصرف روزانه دانلود اینترنت همراه اول دارند که در این راستا خراسان شمالی رتبه 14 کشوری را به خود اختصاص داده است.

هاشمی در ادامه با اشاره به 20 هزار تماس تلفنی با سامانه‌های 118 استان افزود: این شرکت در نظر دارد تا ارائه خدمات به متقاضیان با زبان‌های خارجه همچون عربی و انگلیسی را به سامانه 118 استان بیفزاید.

هاشمی از بدهی 8 میلیارد تومانی شرکت‌های دولتی و مشترکین خانگی به شرکت مخابرات خراسان‌شمالی خبر داد و افزود: بیش از 8 میلیارد تومان مجموع طلبه‌ شرکت مخابرات استان از شرکت‌های دولتی مشترکین خانگی است که چندین سال است این امر ادامه پیدا کرده اما اکنون شرکت مخابرات استان یک میلیارد و 500 میلیون تومان از آن مبلغ را تحت عنوان اسناد خزانه دولت تهاتر کرده است.

وی درپایان از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خراسان‌شمالی در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خراسان‌شمالی شاهد اخبار خوبی در خصوص برخورداری هر چه بیشتر جمعیت روستاییان استان از ارتباطات سیار و همراه اول خواهیم بود.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی رادخبرگزاری برنا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت خراسان شمالی دولت مخابرات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.
همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت