Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ در سومین روز از دهه مبارک فجر شهرستان طارم میزبان استاندار زنجان و هیئت همراهی از معاونین و مدیران کل استانی و نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بود.

پروژه مسیر ارتباطی سه راهی چورزق به شهر چورزق با اعتبار بالغ بر 50میلیارد ریال اولین پروژه ای بود که توسط استاندار محترم در بخش چورزق کلنگ زنی شد و همزمان با آن بهسازی و زیرسازی و روکش آسفالت راه های ارتباطی روستایی با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان سپس ضمن حضور در شهر چورزق و دیدار مردمی با اهالی این شهر، مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی شهر چورزق را که با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد ریال اجرایی شده بود راه اندازی کرد و همزمان با این پروژه پایگاه بهداشتی شهر آب بر با اعتبار بالغ بر 450 میلیون تومان به کلنگ زنی شد.

مقام عالی دولت در استان سپس ضمن دیدار با خانواده شهید موسوی در روستای شقاقی انذر در حاشیه سفر با اهالی روستای غلام چم نیز دیدار و پاسخگوی مطالبات مردمی این روستا شد.

ایشان همچنین ضمن بازدید از پروژه راه خاکی روستای ارشت با اهالی این روستا جهت رفع مشکل این مسیر بحث و گفتگو نمود.

بازدید از پروژه ایجاد باغات در اراضی شیب دار شهرستان ،دیدار با خانواده شهید امینی در شهر آب بر، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان و دیدار با اهالی شهرستان طارم در سالن آیت اله هاشمی از دیگر برنامه های اجرایی شهرستان طارم در سفر استاندار محترم به طارم بود.

کلنگ زنی پروژه طرح های مشارکتی آب شرب روستایی به صورت متمرکز استانی در روستای گیلانکشه پایان بخش برنامه های سفر استاندار وهیئت همراه ایشان به طارم بود. گفتنی است پروژه تامین آب شرب روستای گیلانکشه با اعتبار بالغ بر 150 میلیون تومان و سایر پروژه های آبفار روستایی با اعتبار باغ بر 2میلیارد 300میلیون تومان از محل مشارکت مردمی، اعتبار دهیاری و ابفار روستایی اجرایی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از افزایش لوکس نوری در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزایش حجم کمی و کیفیت نور و روشنایی بوستان‌های سطح منطقه ۷ در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نورپردازی‌های شهری از جمله عناصر تأثیرگذار در فضاهای قابل استفاده شهروندان است و تأثیر بسزایی در زیبایی و آرامش‌بخشی محیط شهری دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: نورپردازی اصولی المان‌های شهری و فضای سبز علاوه بر زیبایی‌های بصری به آن مکان هویت می‌بخشد و تصویر منحصر به فردی برای مردم محلی و مسافران ایجاد می‌کند.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در همین راستا منطقه ۷ شهرداری اصفهان اقدام به افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان بوستان بنفشه، بوستان صفا، مادی فرسخ، باغ فدک و سایر بوستان‌های خطی منطقه را نام برد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش لوکس نوری بوستان بنفشه واقع در خیابان فلاطوری شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۸۰ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری بوستان صفا، واقع در ابتدای خیابان فلاطوری نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ جدید به تعداد ۴۵ عدد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

سلطان‌آقایی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی، افزایش لوکس نوری مادی فرسخ در خیابان کاوه نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۲۹ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقش محوری باغ فدک در توسعه گردشگری شهر اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در باغ فدک ۴۰ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات ال‌ای‌دی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال و ۹۰ پروژکتور ۱۰۰ وات نیز با هزینه بالغ بر چهار میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

کد خبر 750500

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله