Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران از نیمه دوم دی آغاز و به خاطر استقبال تا خرداد ۹۸ ادامه دارد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: مقرر شده است 70 گروه در استان از آغاز دهه فجر تا 22 اسفند به تمام‌ منازل شهدا حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تاکنون این 70 گروه در منزل 300 شهید حضور یافته‌اند و تا 22 اسفند کل منازل شهدا به پایان می‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه در پاسخ به انتقاد استاندار زنجان درباره معلوم‌ نبودن آمار شهدای زنجان گفت: آمار مشخص است و کاملا همه پرونده‌ها ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: در استان زنجان بیش از 3 هزار شهید وجود دارد که در حال حاضر 2 هزار و 910 پرونده در بنیاد شهید زنجان است و مابقی پرونده‌ها به خاطر مهاجرت خانواده شهید از زنجان به استان‌های دیگر از بنیاد شهید زنجان خارج شده است.

کارگروه تخصصی فنی و محتوایی کنگره ملی 6200 شهید استان مرکزی تشکیل می‌شودخدمات‌رسانی قرارگاه جهادی شهید احمد کاظمی در شهرستان لندهاصفهان| خیابانی از جنس دیگر؛ وقتی نام "شهید باهنر" خاطرات روزهای انقلاب را زنده می‌کند

کاظمی افزود: اگر بخواهیم به آمار شهدای زنجان اشاره کنیم زنجان بیش از 6 هزار شهید تقدیم به انقلاب کرده چرا که در زمان‌های انقلاب و دفاع مقدس استان قزوین جزو استان زنجان بوده ولی بخاطر تقسیمات کشوری آمار شهدای زنجان کاهش یافت.

وی درباره تعداد آزادگان استان زنجان گفت: پرونده 586 آزاده در استان زنجان وجود دارد که تعدادی از این نفرات فوت شده‌اند. در حال حاضر 7 هزار و 615  جانباز در استان وجود دارد که روز به روز به این تعداد اضافه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان تصریح کرد: تعداد کثیری از جانبازان دفاع مقدس پرونده جانبازی ندارند و بعد از چندین سال برای اخذ پرونده مراجعه می‌کنند که همین موضوع سبب شده روز به روز تعداد جانبازان استان افزایش یابد.

وی درباره تسهیلات مسکن به ایثارگران توضیح داد و گفت: برای دریافت اطلاعات کامل به مراکز بنیاد شهید در استان مراجعه کنند و بخاطر استقبال از این طرح فرصت اعطای وام تا خرداد 98 تمدید شد.

انتهای پیام/ ز

R41375/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟