Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@04:32:46 GMT

«چهل برگ» شاخص ترین برنامه دهه فجر دیار علویان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۶۰۵۱

«چهل برگ» شاخص ترین برنامه دهه فجر دیار علویان

دلشادی گفت: برنامه های زیادی از سوی حوزه هنری مازندران صورت گرفت که رونمایی از «چهل برگ» به همت این نهاد، برنامه شاخص دهه فجر دیار علویان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سینا دلشادی» امروز (15 بهمن)، در پنجمین برنامه چالش چهل سالگی انقلاب با محوریت «دستاورد های تبلیغی انقلاب اسلامی» در سالن شهیدآباد حوزه هنری مازندران گفت:  برنامه های زیادی از سوی حوزه هنری دیار علویان در چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران، صورت گرفت که رونمایی از «چهل برگ» به همت این نهاد بود که از صدا و سیما پخش شد که برنامه شاخص دهه فجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حوزه هنری مازندران، گزارش های جامع و صحیحی را از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران ارائه داد تا گوشه ای از فعالیت های این نهاد، جلوه گر شود.

 

مدیر حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه دو وظیفه مهم را این نهاد انجام داد، اظهار کرد: نشان دادن بالندگی هنر و مقایسه آن با قبل از انقلاب که هنر خشونت و ابتذال بود با هنر بعد از انقلاب که هنر ارزشی شده است، وظیفه نخست و ارائه برنامه های هنری فاخر و متعهد با کمک دستگاه های دیگر، دومین وظیفه به شمار می آید.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد فیلم فجر نشست خبری اصفهان گروه سرود کانون های مساجد بالندگی هنر چهل برگ دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی