Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی راکیتیچ و ایجنتش هیچ احتمالی مبنی بر خروج از بارسا در نظر گرفته نمی‌شود.

طرفداری - آرتورو کانالس، ایجنت ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا می‌گوید ترک اسپانیا در تابستان پیش رو برای این بازیکن غیرممکن است.

راکیتیچ 30 ساله که پنجمین فصل حضورش در بارسا را سپری می‌کند، در تابستان پیشنهادی بسیار جدی و جذاب از سوی پاری سن ژرمن داشت که او را به جدایی وسوسه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بارسا به طور شفاف اعلام کرد تنها راه جدایی راکیتیچ از این تیم، فعال شدن بند آزادسازی 125 میلیون یورویی او است. رقمی که پاریسی‌ها تمایلی به پرداختش نبودند. گرچه رقم پیشنهادی آنها قریب به 100 میلیون یورو بود. راکیتیچ در بارسا ماندنی شد و از آن روز تقریبا در هر مصاحبه‌ای ضمن رد شایعه تمایلش به ترک بارسا در تابستان پیش رو، از تمایلش به تمدید قرارداد می‌گوید. گفته می‌شود راکیتیچ یکی از قربانیان انتقال فرنکی دی یونگ به بارسلونا خواهد بود.

به گزارش موندو دپورتیوو، یکی از رسانه‌های ایتالیایی که وابسته به گاتزتا دلو اسپورت است، اخیرا از آرتورو کانالس درباره احتمال انتقال موکلش در تابستان پیش رو به اینتر پرسیده است و اینکه آیا اساسا احتمال جدایی او از بارسا در تابستان وجود دارد یا خیر. کانالس می‌گوید:

خروج ایوان از اسپانیا در سال جاری یک سناریوی غیرممکن است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)

سال 2009 در چنین روزی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در این مسابقه شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند حریف دیرینه خود را به نتیجه سنگین 6 بر 2 شکست دهند. بارسلونا در این فصل قهرمان اسپانیا شد.

دانلود (59.9MB)

دیگر خبرها

  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!