Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@02:19:00 GMT

همبازی «جان وِین» و «الویس پریسلی» درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۶۶۲۸

به گزارش پارس نیوز، «جولی آدامز» هنرپیشه‌ای که شش دهه در عرصه سینما و تلویزیون فعال بود و در کنار «دونالد اوکانر»، «الویس پریسلی»، «دنیس هوپر» و «جان وِین» بازی کرد در ۹۲ سالگی درگذشت.

«جولی آدامز» در فیلم‌های شاخصی همچون «فرانسیس به واکس ملحق می‌شود»(۱۹۵۴)، «منو غلغلک بده»(۱۹۶۵) در نقش مقابل «الویس پریسلی» خواننده معروف به سلطان راک اند رول، «آخرین فیلم سینمایی»(۱۰۷۱) در نقش مقابل «دنیس هوپر» و «مک‌کیو»(۱۹۷۴) در نقش مقابل «جان وِین» ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تنها طی سه سال از ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۳ توانست ۵ فیلم برای کمپانی پارامونت بازی کند که شامل «پیروزی درخشان»(۱۹۵۱) «خم رودخانه»(۱۹۵۲) «گنج گم‌شده کانیون»(۱۹۵۲) «نژاد غیرقانونی»(۱۹۵۳) و «بال‌های شاهین»(۱۹۵۳) می‌شوند.

سپس او فیلم معروف و موفق «موجودی از باتلاق سیاه» را بازی کرد. «جک ارنولد» کارگردانی این فیلم را برعهده داشت.

این فیلم نسخه‌ای زیرآبی از فیلم «دیو و دلبر» محسوب می‌شد چراکه هیولایی دریایی افسانه‌ای را به نمایش می‌گذاشت که نقش هیولا را «بن چپمن» برعهده داشت.

جولی آدامز در این فیلم در نقش نامزد «ریچارد کارلسون» محققی که در آن باتلاق روی آن هیولا کار می‌کرد بازی موفقی به نمایش گذاشت.

نکته جالب توجه اینکه این فیلم به گفته «گیرمو دل‌تورو» الهام‌بخش او در ساخت فیلم موفق اسکاری «شکل آب» بوده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون بازی ساخت فیلم پارس درگذشت همبازی پارس نیوز جان وین الویس پریسلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیدرضا مهدوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

سعید سحرخیزان از روی پاس روبرتو تورس در دقیقه ۲۸ برای گل‌گهر گلزنی کرد؛ در مقابل فرشید باقری از روی پاس سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر کد خبر 749863

دیگر خبرها

  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • بازداشت ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک
  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • پُل آستر درگذشت
  • پل آستر درگذشت
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)