Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا گفت: در شرایط کنونی دشمن جسارت نگاه کردن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران و کوچکترین تحرکی را علیه نظام اسلامی ما ندارد و به آنها این اجازه را نخواهیم داد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، امیر فرهاد آریانفر امروز در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قرارگاه منطقه غرب نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: به دشمنان اجازه کوچکترین تحرکی را در کشور و در فراسوی مرزهای نظام جمهوری اسلامی نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا با اشاره به اینکه به ایادی داخلی، عوامل خارجی و حکام مرتجع منطقه اعلام می‌کنیم که نیروهای نظامی و انتظامی استان برای حراست از آرمانهای نظام آمادگی صددرصدی دارند گفت: نیروهای مسلح تحت فرماندهی فرمانده کل قوا هیچگاه تا این حد از هم‌افزایی و همبستگی برخوردار نبوده‌اند و در اوج خود قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون بعد از گذشت چهل سال از نظر تجهیزات و کیفیت نیروی انسانی به دستاوردهای بسیاری دست یافته‌ است عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده توانایی مدیریت بحران‌های منطقه‌ای را دارد آنچنانکه این مدیریت بحران را در عراق و سوریه به اثبات رسانده به طوری که تمام کشورهای دنیا از مدیریت آن عاجز بودند.

آریانفر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در یکی از تاریخ سازترین شرایط تاریخی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید گفت: در اوج این نارآمی‌ها بعد از انقلاب رژیم بعث صدام با همکاری 32 کشور جهان به سرپرستی استکبار جهانی جنگ را به ایران تحمیل کرد.

بوشهر| اقتدار نیروی مسلح استان در رژه باشکوهی به نمایش درآمد + تصاویرحجت‌الاسلام سعیدی: نیروی مسلح مکتبی باید جریان‌های سیاسی را کاملاً بشناسدآمریکا تشکیل نیروی مسلح محلی 20هزار نفری تحت فرماندهی ارتش افغانستان را کلید زد

وی با بیان اینکه اما نیروهای مسلح با به کارگیری توان نیرو، خوداتکایی و اعتماد به نفس دستاوردهای عظیمی برای دنیا به ارمغان آوردند بیان کرد: نیروهای مسلح در طول این چهل سال چه در بخش نرم‌افزاری و سایبری همواره پیشتاز بوده و با گذشت این مدت از انقلاب در این عرصه‌ها دستاوردهای چشمگیری کسب کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا با اشاره به اینکه در تمام ابعاد مختلف سیاست دفاعی و نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به عنوان یک قدرت برتر در خاورمیانه مطرح است افزود: نیروهای مخلص آماده جانفشانی در راه انقلاب هستند و انقلاب ما مقدمه‌ای برای تمدن بزرگ اسلامی است.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح باید در جهت حفظ آرمانهای والای انقلاب مانند شهدا هر لحظه آماده جانفشانی باشند.

انتهای پیام/ ت

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی سیفی فرمانده گروه هشتم پدافندهوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش با امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده این یگان پدافندی دیدار و گفتگو کرد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی در این دیدار اظهار کرد: افتخارات امروز نیروهای مسلح حاصل اطاعت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قواست.

وی با بیان اینکه در سایه هماهنگی و هم افزایی نیروهای مسلح افتخارات بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورده است، افزود: عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را برهمگان آشکار ساخت ونشان داد جمهوری اسلامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد امنیت ملی اش خدشه دار شود.

سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: پدافندهوایی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد و بصورت حساس و هوشمند از فضای میهن اسلامی حراست می‌کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی سیفی هم در این دیدار گفت: ارتشیان غیرتمند در کنار سپاهیان جان برکف همیشه و در همه حال در حراست و صیانت از حریم جمهوری اسلامی هستند و با همکاری و هماهنگی با یکدیگر در جهت راهبردهای دفاعی ایران اسلامی گام برمی دارند.

کد خبر 6088203

دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است