Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در جریان بازدید سفر خود به استان مرکزی از تأسیسات آب‌سنگین خنداب بازدید کرد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی‌اکبر صالحی پیش از ظهر امروز و در جریان سفری یکروزه به استان مرکزی وارد شهرستان اراک شد که در محل استانداری مرکزی مورد استقبال رسمی استاندار و معاونان وی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی پس از استقبال، در بدو ورود ضمن گفت‌و‌گویی با مسئولان ارشد استان مرکزی از نمایشگاه عکس نقش مردم استان مرکزی در پیروزی انقلاب اسلامی که در محوطه استانداری استان مرکزی برقرار شده دیدن کرد.

پس از این صالحی به منظور بازدید از تاسیسات هسته‌ای خنداب راهی منطقه شد و دقایقی پیش با حضور در سایت نیروگاه هسته‌ای خنداب ضمن بازدید از این منطقه، از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در نیروگاه هسته‌ای خنداب قرار گرفت.

تاسیسات هسته‌ای خنداب که به عنوان تاسیسات اب سنگین خنداب شناخته می‌شود از نمادهای خودکفایی و ارتقای علمی کشور به شمار می‌رود که با تلاش و مجاهدت دانشمندان هسته‌ای کشور پایه گذاری شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی: برجام به صنعت هسته‌ای ‌ایران آسیب نزد/هیچ محدودیتی در توسعه صنعت هسته‌ای نداریم ‌‌رئیس سازمان انرژی اتمی: 4روزه غنی‌سازی 20درصدی را آغاز می‌کنیمعلی‌اکبر صالحی: طرف مقابل پیام را گرفت

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از بیمارستان مهر خنداب بازدید کرد

علی اکبر صالحی در ادامه سفر خود به استان مرکزی و پس از بازدید از سایت هسته ای آب سنگین خنداب دقایقی پیش در بیمارستان مهر این شهرستان حاضر و از جریان روند فعالیت این مرکز درمانی بازدید کرد.

بیمارستان مهر خنداب بیمارستانی 64 تخته‌خوابی است که در حال حاضر 32 تخت فعال دارد.
برای این پروژه نیاز به 20 میلیارد اعتبار بوده که سازمان انرژی اتمی 2 میلیارد تومان اعتبار را متقبل شده است که تاکنون یک میلیارد از این اعتبار تخصیص داده شده است.

به گزارش تسنیم، افتتاح بیمارستان خنداب دستاورد بزرگ برنامه تحول نظام سلامت است که به همت دولت  اجرایی شد و توانست حداقل های زیربنایی حوزه درمان را در شهرستان محروم خنداب به ثمر برساند.

مردم شهرستان خنداب قبل از راه اندازی بیمارستان مهر در صورت نیاز درمانی مجبور به تردد به شهرهای همجوار بودند و خدمات درمانی را تنها از طریق هشت پزشک عمومی دریافت می کردند و اجرایی شدن سیاست های حوزه سلامت دولت موجب شده شمار پزشکان عمومی و متخصص این شهرستان محروم  و سهولت و کیفیت در خدمات درمانی افزایش یابد.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از فردا و با مشارکت دانشمندانی از کشور‌های مختلف دنیا در اصفهان برگزار می‌شود.

این همایش علمی که به ابتکار انجمن هسته‌ای و با مشارکت سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار می‌شود، در شرایطی به میزبانی اصفهان است که رژیم صهیونسیتی ادعا کرده بود در حملات موشکی به سایت هسته‌ای این شهر آسیب زده است.

رافائل گروسی دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی میهمان ویژه این کنفرانس است و قرار است از حاشیه این مراسم و پس از دیدار و مذاکره با مقامات کشورمان در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی حضور پیدا کند. وزیر خارجه کشورمان نیز هفته گذشته پیش از سفر گروسی به ایران با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ مدیریت بحران، محتمل‌ترین نتیجه سفر
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران