Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: اعتباری که برای ساخت خانه های جوان این استان تخصیص یافته در کشور بی سابقه بوده است.

 

ادهم کرد زابلی ادامه داد: برای ساخت هر خانه جوان در سیستان و بلوچستان 400 میلیون تومان اعتبار استانی پیش بینی شده است.

وی گفت: خانه های جوان فضاهای امن و راحت برای جوانان در راستای رشد و پیشرفت فعالیت های اجتماعی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: فراگیری مهارت های زندگی و فعالیت های جمعی و اجتماعی از اهداف اصلی خانه های جوان است.

وی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 12 طرح ورزشی با اعتبار 41 هزار و 800 میلیون ریال در سیستان و بلوچستان در حال افتتاح است که با بهره برداری از این طرح ها ضمن اشتغالزایی افزون بر 15 نفر زمینه بهره مندی 105 روستای این استان از فضای استاندار ورزشی فراهم می شود.

کرد زابلی از اجرای 500 ویژه برنامه در سیستان و بلوچستان همزمان با دهه فجر خبر داد و بیان کرد: رژه موتور سواران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه تخصصی ورزش، همایش ها و جشنواره های مختلف، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زاهدان و برپایی انواع رقابت های مختلف ورزشی از مهمترین برنامه های این ایام در استان است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران زمین سیستان و بلوچستان فرماندار مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان