Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:18:34 GMT

طرح ‌گفت‌وگوی اجتماع‌محور در یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۷۰۶۳

طرح ‌گفت‌وگوی اجتماع‌محور در یزد افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، طرح گام با عنوان کامل گفت‌و‌گوی اجتماع محور در یزد افتتاح شد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، با رسیدن به چهلمین سال انقلاب، فرصت آن است که نسبت به دستاوردها، نقاط ضعف و نقاط قوت این انقلاب بررسی صورت گیرد.

این موضوع سبب شد که طرح گام (گفت وگوی اجتماع محور) در استان یزد شکل بگیرد و مراسم افتتاحیه این طرح با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده و روسا و اساتید دانشگاه های استان یزد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخرالسادات خامسی در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: این نشست و نشست‌های بعدی طرح گام در راستای گرامیداشت چهلمین سال انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه جای گفت‌و‌گوهای اقشار مختلف در برنامه‌های طراحی شده برای دهه فجر خالی بود خاطرنشان کرد: به همین دلیل طرح گام با موضوع گفت‌و‌گو‌های اجتماع محور را برای اقشار مختلف جامعه ترتیب دادیم.

یزد | مسئولان ‌شنونده مشکلات اقشار مختلف مردم باشندنشست تعاملی همراه اول با فعالان حوزه بازی های رایانه ایرئیسی: ائتلاف ادیان و مذاهب در پرتو سیره امام رضا(ع) محقق می‌شود/تعامل به سبک ارباب و رعیتی به جایی نمی‌رسد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه طرح گام در 40 نشست برگزار می‌شود بیان کرد: این که بین مردم و اقشار مختلف جامعه زمینه گفت‌و‌گو و با حضور مسئولان ارشد استان معمولا نداشتیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل این نشست برای تبادل نظر بین اقشار مختلف جامعه با هدف افزایش کارایی و مشروعیت سیاست‌گذاری مورد توجه است.

داشتن روحیه مدارا و تعامل از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که برای این طرح در نظر گرفته شده و شروع طرح با حضور تعدادی از اساتید دانشگاهی و اندیشمندان یزد انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، این طرح در طول یک سال پیش رو و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، در 40 نشست و با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف