Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:34:37 GMT

همدان| فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۷۵۶۷

همدان| فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد منصوب شد

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: توکل و ایمان به خدا، ایمان به ائمه اطهار(ع) و نزدیکی امام به مردم ۳ ویژگی مهم امام راحل بود که موجب پیروزی و موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی شد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، سردار مظاهر مجیدی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد اظهار داشت: اگر بخواهیم مسیر پرافتخار انقلاب تداوم داشته باشد همواره باید این سه ویژگی امام راحل را سرلوحه قرار داده و امروز ما نیز این 3 ویژگی را باور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه اطمینان داشته باشید انقلاب اسلامی یک نمای روشن از آینده را دارد، افزود: امروز وحدت و انسجام رهبری و ملت موجب آن شده تا ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه یک الگوی موفق باشد و دشمن سعی بر آن دارد این نظام را در مسائل مختلف ناکارآمد توصیف کند حال اینکه کشور ایران در بسیاری از زمینه ها افتخارات بسیاری را به دست آورده است.

سردار مجیدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به آقا امام زمان(عج) بوده و اگر هزاران توطئه بزرگ توسط دشمنان اتفاق بیفتد باز هم آن تدبیر الهی که باید به نتیجه برسد اتفاق خواهد افتاد.

دومین یادواره 12 شهید ناجا در کبودراهنگ برگزار شددشمن امروز به ایجاد مشکل برای معیشت مردم روی آورده؛ ملت ایران آمریکا را تحقیر کرده‌ استثمرات انقلاب 40 ساله ــ استان‌ها| ‌اتمام گازرسانی به همه شهرها و روستاها/همدان "استان سبز" شد

وی با بیان اینکه مشکلاتی هم در ایران اسلامی وجود دارد بیان کرد: برخی از مشکلات به مدیریت می‌گردد و به واسطه تحریم‌ها نیست که باید این مشکلات را با اتحاد و همبستگی همه با هم مرتفع کنیم.

مجیدی با اشاره به تغییر رده‌های سپاه استان همدان تصریح کرد: این تغییرات در راستای پیشبرد بیشتر کارها و استفاده از نیروهای جوان سپاه بود که انتظار داریم مردم و مسئولان شهرستان دست فرماندهی جدید سپاه شهرستان را برای پیشبرد هر چه بهتر کارها بگیرند چرا که به تنهایی فرماندهی سپاه کاری از پیش نخواهد برد.

به گزارش تسنیم در این آیین از خدمات سرهنگ حسن مرادی تقدیر و سرهنگ امیدعلی الیاسی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد منصوب شد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی