Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@11:02:16 GMT

نشست وحدت علمای شیعه و سنی در خاش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۷۶۱۹

نشست وحدت علمای شیعه و سنی در خاش برگزار شد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی فقیهی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان، خاش و میرجاوه در این نشست با گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: اقدامات ارزشمندی در چهار دهه گذشته در سراسر کشور بویژه استان سیستان و بلوچستان انجام شده که این خدمات نسبت به سالهای قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به برکت حضور ارزشمند علما، بزرگان و معتمدان و تلاشهای شبانه روزی و عنایات ویژه مسئولان نظام در سالهای انقلاب اسلامی دستاوردها و خدمات بسیار زیادی در حوزه های مختلف ارائه شده که قابل تقدیر است.
امام جمعه شهرستان خاش نیز تاکید کرد: علما باید زبان گویای مردم باشند و علاوه بر پیگیری مشکلات آنان و امیدآفرینی در جامعه، همچنین در جهت رسیدن به موفقیت ها و تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی در برقراری و حفظ وحدت و یکپارچگی نقش مهم و ارزشمندی داشته باشند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فضای انتقاد و گفت و گو و شنیدن دردهای مردم وجود دارد به همین سبب از علما، بزرگان و معتمدان انتظار است جوانان و بویژه فریب خوردگان را راهنمایی کنند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.
فرماندار خاش هم در این همایش اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشور بویژه این منطقه خیرات، برکات، رحمت و عزتمندی زیادی داشته و خداوند را شاکریم که همچنان شاهد اقتدار و عظمت کشور در حوزه های مختلف داخلی و خارجی هستیم.
حمیدالدین یوسفی ادامه داد: در شرایط کنونی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان از ضرورت های اجتناب‌ناپذیر در جامعه است.
وی افزود: فعالیت افزون بر 30 سرویس جاسوسی در منطقه نشان می دهد که دشمنان بیکار ننشسته اند و از راههای مختلف تلاش می کنند به ملت و دولت ایران ضربه وارد کنند لذا علما و معتمدان و بزرگان وظیفه دارند اقدامات ارزشمند نظام را بیان و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
فرماندار خاش با اشاره به اینکه سند توسعه سیستان و بلوچستان در دولت تدوین شده و خدمات نظام پرشتاب انجام می شود، تاکید کرد: خدمات انجام شده در نظام اسلامی ایران در حوزه های مختلف به هیچ وجه قابل مقایسه با سالهای قبل از انقلاب نیست که وجود افزون بر 10 هزار مسجد و افزون بر 250 حوزه علمیه و افزون بر 17 هزار دانش آموخته حوزوی اهل سنت تنها بخشی از اقدامات نظام در منطقه به شمار می رود.
یوسفی تصریح کرد: خوشبختانه در 6 ماه اخیر هیچ مورد قتل و اختلاف طائفه ای در شهرستان خاش رخ نداده که این امر نشان می دهد علما، بزرگان، معتمدان و آحاد مردم در کنار مسئولان برای حفظ امنیت منطقه تلاش می کنند.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل، مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفاء، مولوی عبدالخالق مرادزهی امام جمعه مسجد جامع اسماعیل آباد، مولوی محمدرضا هاشمزهی امام جمعه نوک آباد، مولوی خلیل الله ربانی امام جمعه ایرندگان، مولوی عبدالمالک رحیمی امام جمعه ایرندگان، مولوی فضل الرحمن قلندرزهی امام جمعه چاه احمد، رضا حکمتیان دادستان، سرهنگ کوچکزایی فرمانده انتظامی، سرهنگ ساسانیان فرد فرمانده مرکز آموزش 08، جانشینان فرمانده سپاه و اداره اطلاعات، حمیدرضا کبدانی مدیر جهاد کشاورزی، حاجی آبادی مدیر شرکت نفت، دکتر رضا کرد رئیس شبکه بهداشت و درمان و شماری از بزرگان و مسئولان شهرستان خاش با ارائه گزارشی از خدمات نظام اسلامی به مردم استان و منطقه ، از حسن توجه مسئولان نظام تقدیر کردند.
7310 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان سیستان و بلوچستان حوزه علمیه شیعه و سنی قتل نظام مقدس جمهوری اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود