Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طالقانی، فرزند مرحوم آیت الله طالقانی با بیان اینکه " دوست نداریم از اسم ایشان استفاده ببرند " خواستار تغییر نام خیابان آیت الله طالقانی تهران و حذف نام پدرش از این خیابان شد.

مهدی طالقانی درباره موضوع پاک کردن عکس آیت ­الله طالقانی در خیابان طالقانی تهران گفت: سال ۸۸ به مناسبت صدمین سال تولد آقا به ­ما گفتند، قرار است، عکسی از آقای طالقانی کشیده شود که شد، اما چند وقت پیش عکس را پاک کرده و تبلیغات محصولات زیبایی یک شرکت محصولات بهداشتی را به­ جایش گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من اعتراض کردم و حتی در بهشت ­زهرا هم آقای حناچی را دیدم که اطرافیانش گفتند، به شهردار چیزی نگویم.

طالقانی با بیان اینکه ظاهرا آن تبلیغ هم پاک شده، اظهار داشت: به­ ما گفتند، صاحبخانه راضی نیست، این در حالی است که مالکیت دیوار‌ها به ­عهده شهرداری است.

طالقانی همچنین گفت: می­ خواهم به آقای حناچی و شورای شهر پیشنهاد بدهم که اسم آقا (آیت الله طالقانی) را از خیابان طالقانی بردارند. چون دوست نداریم، از اسم ایشان استفاده ببرند./ انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی

صحبت های فرانک لمپارد در مورد چگونگی علاقه اش به فوتبال را مشاهده می کنید.

دانلود (10.2MB)

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز