Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در این دیدار با اشاره به اینکه، دیدار با خانواده شهدا زنگار روح را از ما می‌گیرد، گفت: شهدا نه تنها مایه سربلندی خانواده و کشور هستند بلکه مایه افتخار امت اسلام هستند و تعلق به امت اسلامی دارند.

وی با تاکید بر این که خانواده شهدا الگوی عملی صبر و ایثار هستند، افزود: اندیشه و بینش شهدا باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان را مروجان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: روحیه ایثارگری و رشادت طلبی آنان به عنوان الگویی برای جوانان جامعه ما در آمده است.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون خون‌های پاک و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و خانواده‌های عزیزآنان است.

وی، گفت:خانواده‌های معظم شهدا مدافعان و سرمایه‌های ارزشمند و معنوی نظامند و امیدواریم همه ما از ادامه دهندگان واقعی راه عزیزان آنان باشیم.

انتهای پیام/آ

خانواده شهدا الگوی عملی صبر و ایثار هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تجلیل از منتخبان اظهار کرد: نگاه اسلام به کارگر، نگاه قدرشناسانه است ولی نگاه نظام‌های سرمایه‌داری به کارگران نگاه بهره‌گیرانه و استثمارگرانه می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد، افزود: این احترام باید تنها مختص یک روز در سال نباشد بلکه در طول سال این تکریم باید صورت پذیرد. کار و کارگر باید به یک ارزش جاری تبدیل شود و همه خود را به معنای واقعی مدیون کارگر بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزشمندی کارگر در مرحله اول ناشی از کار است، خاطرنشان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار سال جدید نامگذاری شده است بدون تلاش کارگران امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: دولت و مجلس برای بهبود کسب و کار توان مضاعف را به‌کار گیرند و برای تحقق این امر شعار کافی نیست و کارگران انتظار دارند اقدام عملی رخ دهد. تأمین امنیت شغلی جز مسائل مهم جامعه کارگری است و حقوق و مزایای کارگر متناسب با شرایط اقتصادی باید در نظر گرفته شود.

آیت‌الله آل‌هاشم با بیان اینکه معیشت یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری است، تصریح کرد: باید به تأمین مسکن کارگران و ساماندهی قراردادهای کار توجهی بیشتری کرد. کارگر و کارفرما ۲ بال پرواز هستند که دولت و مجلس باید با سیاست‌گذاری درست رابطه منصفانه بین این ۲ بال را ایجاد کند.

کد خبر 6097648

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند