Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۸۷ هزار نفر در مدت سی سال فعالیت از دانشگاه آزاد استان کرمانشاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مسعود باغفلکی در نشست تشریح دستاوردهای سی ساله دانشگاه آزاد در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مدیران کل و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: دانشگاه آزاد استان کرمانشاه در تاریخ 27 مرداد سال 1367 با تأخیر نسبت به سایر استانها در سه رشته و حدود 100 دانشجو تأسیس شد که امروز تنها 1000 نفر هیئت علمی و کارمند دارد.

باغفلکی با اشاره به اینکه در اسلام‌آباد غرب، کنگاور و صحنه سه واحد دانشگاه آزاد به صورت مستقل فعالیت می‌کند گفت: پنج مرکز دیگر در قصرشیرین، گیلانغرب، روانسر، هرسین و سنقروکلیایی به صورت وابسته به واحد مادر فعالیت می‌کنند.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش برای راه‌اندازی مدارس سما در تمام شهرهای استان تا  سال 1400 بیان کرد: اکنون در اسلام‌آباد غرب و کرندغرب آموزشکده سما و در پاوه، جوانرود، کنگاور و سنقر و کلیایی مدرسه سما وجود دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد استان کرمانشاه زمانی 38 هزار دانشجو داشت گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت عملیاتی شده و موجود در دانشگاه 20 هزار صندلی خالی وجود دارد که می‌تواند سهم بسزایی در آموزش عالی استان کرمانشاه داشته باشد.

رشته‌های دانشگاه آزاد براساس نیاز کرمانشاه پایش می‌شودولایتی: سند تحول آموزش و پرورش در مدارس دانشگاه آزاد پیاده‌سازی می‌شودتاکید بر گسترش فعالیت علمی دانشگاه آزاد و آموزش عالی عراق

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه گردش مالی دانشگاه آزاد در سراسر ایران در تراز اول قرار دارد گفت: امکانات دانشگاه آزاد استان کرمانشاه از جمله آمفی‌تئاتر و آزمایشگاهها در رده تراز اول کشور است.

وی با اشاره به اینکه توزیع آموزش در سطح استان به خوبی انجام شده است بیان کرد: امید داریم در ادامه کار به عنوان دانشگاه نسل چهارم تنها به آموزش توجه نشود و دانشگاه به حوزه پژوهش و کارآفرینی سوق پیدا کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد استان کرمانشاه به منظور کنترل گردش مالی و فعالیتهای آموزشی به سه ناحیه غرب، شرق و مرکز تقسیم شده است که امسال به واحد بین‌المللی ارتقا یافت اکنون پنج دانشجو و از ترم آینده 20 دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام /ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند

اعتراضات دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی موجب تعطیلی جشن فارغ‌التحصیلی این دانشگاه شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از سان، دانشگاه کالیفرنیا جنوبی (USC) مراسم اصلی فارغ التحصیلی خود را که زمان برگزاری آن برای ۱۰ ماه می تعیین شده بود، به دلیل نگرانی‌های ایمنی و اجرای تدابیر امنیتی جدید در پی اعتراضات اخیر حامی فلسطین در محوطه دانشگاه لغو کرد.

 این اقدامات امنیتی، فرآیند پردازش تعداد زیادی از مهمانان مورد انتظار را کند می‌کند و میزبانی این مراسم سنتی را که حدود ۶۵ هزار شرکت کننده دارد، غیرممکن می‌سازد.

دانشگاه کالیفرنیا جنوبی در راستای افزایش امنیت، برای افزایش امنیت، برای همه رویدادهای دانشگاه بلیط صادر می‌کند و دسترسی پردیس‌ها و دانشکده‌ها را به نقاط ورودی تعیین شده محدود می‌کند.

در حالی که مراسم اصلی لغو شده است، فعالیت های انفرادی، جشن‌های ویژه و مراسم کلاه‌گذاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری طبق برنامه پیش می‌رود.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که اعتراضات دانشجویان در آمریکا در طرفداری از فلسطین در سراسر دانشگاه‌های مختلف ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، تگزاس آستین، هاروارد، اِم‌آی‌تی و سایر دانشگاه‌های آمریکا گسترش یافته است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند