Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به اجرای رزمایش پرتوی در جوار نیروگاه اتمی بوشهرگفت: در این راستا ۹ کارگروه تخصصی در برگزاری این رزمایش تشکیل شده است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حمزه اعتماد ظهر امروز در نشست قرارگاه پرتوی استان بوشهر با بیان اینکه پدافند غیرعامل نقش مهمی در حفظ جان، مال و کاهش آسیب‌ها در بروز حوادث دارد اظهار داشت: شناسایی حوادث و ارائه آموزش  در نقاط حساس از رسالت مهم پدافند غیرعامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقرار نیروگاه اتمی بوشهر افزود: نیروگاه اتمی بوشهر از ایمن‌ترین نیروگاه‌های هسته‌ای در جهان است ولی در راستای حوادث احتمالی رزمایش پرتوی برای افزایش آمادگی برگزار می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به اجرای رزمایش پرتوی در جوار نیروگاه اتمی بوشهرگفت: رزمایش پرتوی بوشهر نیمه نخست سال آینده در جوار نیروگاه اتمی بوشهر و مناطق اطراف آن اجرا می‌شود.

اعتماد از تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای برپایی رزمایش پرتوی خبرداد و گفت: در راستای اجرای رزمایش پرتوی در جوار نیروگاه اتمی بوشهر9 کارگروه تخصصی در برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهر تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند پرتویی افزود: استاندار فرمانده قرارگاه پدافند پرتویی و فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز دبیر  این قرارگاه تعیین شده‌اند.

سردار رزمجو: رزمایش «پرتوی» سال آینده در بوشهر برگزار می‌شود بوشهر| 60 رزمایش پدافند غیرعامل در استان‌ها برگزار شد+فیلم رزمایش «پرتوی» در بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با بیان اینکه هدف این رزمایش  تخلیه یک‌هزار نفر در اطراف نیروگاه اتمی بوشهر است افزود: 400 نفر از نیروگاه، 300 نفر در مناطق اطراف و مابقی از دریا برای مصون ماندن از آلودگی در رزمایش پرتوی در عالی‌شهر اسکان می‌یابند.

اعتماد با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف در رزمایش پرتوی بوشهر حضور دارند خاطر نشان کرد: آموزش کارگروه‌ها و تیم‌های عملیاتی آموزش‌های لازم را  فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد

وضع پدافند غیرعامل مرکز ذخیره‌سازی گاز سراجه با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز و تیمی متشکل از مدیران و مسئولان اچ‌اس‌ئی و اجرایی وزارت نفت، شرکت ملی گاز، انتقال گاز و مهندسی و توسعه گاز و گروه نفت مرکزی بررسی شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی زارع، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز، در ‏این بازدید با ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده در حوزه پدافند غیرعامل و ایمنی در تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه، با توجه به موقعیت حساس و راهبردی آن گفت: این تأسیسات در فصل‌های سرد سال بخشی از گاز مصرفی استان تهران و شهرهای شمال و شمال شرقی کشور را تأمین می‌کند و در پایداری شبکه انتقال گاز نقشی بسزا دارد.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ‏برای کارکنان، نصب سیستم کولینگ و فومینگ روی مخازن ذخیره‌سازی، روزآمدکردن سیستم‌های اطفا و اعلان حریق و تجهیز دو دستگاه ‏ماشین اطفای حریق، نصب دوربین مداربسته، ارزیابی ریسک امنیتی SVE، مطالعات HAZOP و برگزاری نشست با ‏سازمان‌های متولی استان در این زمینه، ازجمله این ‏اقدام‌هاست.‏

عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، با ارزیابی و بررسی این اقدام‌ها به‌لحاظ رعایت الزام‌های پدافند غیرعامل در مخازن و تأسیسات ذخیره‌سازی و محیط‌های پیرامونی، از زحمات کارکنان منطقه ۳ عملیات انتقال گاز در ایجاد زیرساخت‌های حوزه ایمنی و پدافند ‏غیرعامل قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان