Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@22:22:46 GMT

اولین خانه محله شهرداری خوی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۸۸۹۲

 به گزارش خبرگزاري بسيج از خوی، امروز اولين خانه محله شهرداری خوی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور مردم این شهر به بهره برداری رسید.

مجید مقدم رئیس شورای اسلامی شهر خوی در افتتاحیه اولین خانه محله شهرداری خوی گفت: در راستای مدیریت نوین شهری و تحقق مدیریت مشارکتی و محله محور " اولین سرای محله به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خوی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سرای محله در خیابان بعثت از مناطق کم برخوردار جمشیدآباد و ملاباغی شهر خوی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، در سه طبقه با اعتبار بالغ بر ۵۸۰۰ میلیون ریال در مساحت ۵۲۵ متر مربع احداث شده است.

مقدم، کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای فرهنگ و حقوق شهروندی، رسیدگی بیشتر به مشکلات شهروندان، نهادینه سازی سبك زندگي بهتر و مشاوره خانواده را از مهمترین اهداف برای تاسیس خانه محله برشمرد و گفت: یکی از اهداف راه اندازی سرای محلات واگذاری امور اجرایی هر محله به ساكنان همان محل و بهره گيری از فارغ التحصيلان و جوانان از در اين مجموعه است.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری