Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان مینودشت گفت: ۷۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد نرماب اختصاص یافت. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان مینودشت، سیدرضا طباطبایی ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر شهرستان اظهارداشت: از مجموع 190 پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان تعداد 117 طرح اقتصادی و اشتغالزایی و 79 پروژه عمرانی افتتاح و 19 پروژه عمرانی کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان گلستان 775 میلیارد تومان برای سد نرماب و 90 میلیارد تومان برای جاده اصلی مینودشت به جنگل گلستان در محدوده شهرستان تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان مینودشت بیان داشت: کل اعتبارات شهرستان در طول سال حدود 17 میلیارد تومان است در صورتی که در سفر رئیس جمهور به استان گلستان حدود 300 میلیارد تومان برای شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امسال در مرحله نخست پرداخت تسهیلات مبلغ 7 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در نظر گرفته شده بود که تاکنون  بالغ بر 16 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. همچنین مبلغ 12 میلیارد تومان برای پایداری اشتغال گذشته به عنوان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی شهرستان ترزیق شده است.

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی بسیجپارک بزرگ "اختر کاویان" در بندرانزلی افتتاح شدبوشهر| افتتاح نمایشگاه تخصصی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی در عسلویه به روایت تصویر

طباطبایی گفت: امروز کشورمان ایران در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به رغم همه سختی ها و مشکلات اقتصادی در ریل توسعه قرار دارد و نباید این مشکلات سبب شود تا فعالیت های عظیم صورت گرفته نادیده گرفته شود.

وی یادآور شد: بزرگترین تلاش مسئولان باید تلاش در عرصه اقتصادی و معیشت مردم باشد و در چارچوب قانون کار مردم را تسهیل کنیم تا به عرصه تولید ورود نمایند.

فرماندار مینودشت خاطرنشان کرد: مشکلات و سختی‌هایی وجود دارد و شاید ماه‌های آینده نیز مشکلاتی داشته باشیم اما با هم‌افزایی، وحدت کلمه و مشارکت مردم و مسئولان این مشکلات را نیز طی می‌شود.

حجت الاسلام سید حسین حسینی، امام جمعه شخرستان مینودشت اظهارداشت: مبانی عقیدتی انقلاب،پشتوانه اجرایی این مبانی و شناخت این 2 از اصول هر انقلاب است.مبانی عقیدتی انقلاب اسلامی ما اسلام بوده و قانون اساسی ما برگرفته از قرآن کریم می باشد.

وی افزود: پشتوانه و استراتژیک این مبانی، ایستادگی، مقاومت و وحدت است که انقلاب اسلامی ما به وسیله این مولفه‌ها پیروز شد.

امام جمعه شهرستان مینودشت بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی نزدیک است و  ما باید در برابر این مشکلات استقامت کنیم تا از گردنه سختی ها عبور کنیم.

سیاوش بیاتی مشاور و مدیر کل دفتر استاندار گلستان اظهارداشت: در دهه فجر امسال 2 هزار و 800 پروژه با اعتبار 2 هزارو 178 میلیارد تومان و اشتغالزایی 6 هزارو 600 نفر در استان گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: مردم ما در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی توانستند با راهنمایی های رهبر معظم انقلاب که بر پایه احکام دنی بود مقاومت کرده و تاکنون پیروز میدان باشند.

مشاور و مدیر کل دفتر استاندار گلستان بیان داشت: امروز ما به وحدت،مقاومت و ایستادگی بیشتری برای فائق آمدن از مشکلات نیاز داریم تا مانند گذشته نقشه دشمنان نقش برآب شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و فرمودند که حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

وی افزود: از مسؤولان اجرایی و قضائی درخواست کرده‌ایم که مشکلات بعضی کارخانجات که حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند ورود جدی داشته باشد.

امام جمعه الوند تاکید کرد: رکن اصلی تولید که مطالبه جدی رهبری هم هست کارگر است وقتی این‌ها به کارگر بها قائل نمی‌شوند چه کسی باید پاسخگو باشد؟ وقتی کارگران را اخراج می‌کنند آیا مدعی العموم وظیفه‌ای ندارد که آنها را پاسخگو کند؟

وی با طرح این پرسش که مسؤولان قضائی استان چرا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود نمی‌کنند تاکید کرد: دستگاه قضا با مدیران واحدهایی که با زندگی مردم و کارگران بازی می‌کنند برخورد جدی داشته باشد.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: رهبری معظم هدف واقعی آمریکا و غرب از تحریم و فشار بر ایران را، تسلیم و تبعیت محض ملت و نظام اسلامی خواندند و تأکید کردند ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران و جمهوری اسلامی، در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نمی‌شود و با تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌های پیشرفت و شکوفایی، به افق روشن آینده دست خواهد یافت.

وی با اشاره به ادامه جنایت اسرائیل در غزه عنوان کرد: بدون شک، در موضوع فلسطین، دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است. این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز معلم یادآور شد: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود که می‌توانست و می‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد. امام (ره) و هم رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان را «بصیرت» دانسته‌اند.

کد خبر 6089140

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • ارتفاعات برفچال مینودشت در استان گلستان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام