Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین صادقی از نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنر مقاومت دیدن کرد و گفت: ویژگی بارزآثار جشنواره هنر مقاومت حاکمیت ارزش هاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از  روابط عمومی پنجمین جشنواره هنر مقاومت «حجت الاسلام والمسلمین صادقی»  طی بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه گفت:یکی از مصادیق رویش های انقلاب در عرصه هنر و تجلی و بدوز استعدادهای جوان و مستعد متعهد ارزشی همین جشنواره هنر مقاومت است که آثار منتخب آن به خوبی حاکی از حاکمیت ارزش ها و روحیه انقلابی گری در این آثار است و این مفهوم به خوبی در این آثار مشهود و هویداست

 معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: انچه در این نمایشگاه بیشتر توجه مرا به خود جلب کرد بیان ارمان ها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزش مند انقلاب در آثار هنری بود که به خوبی و با بیانی ظریف و هنرمندانه موضوعات حساس و مهمی همچون مفاسد رژیم طاغوت مشکلات حال و پیش روی کشور،کاروکارگر ایرانی،مبارزه با اشرافیگری و امثالهم پرداخته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین در خصوص فضا و ساختار محیط نمایشگاه نیز گفت: برای من جالب بود که فضای نمایشگاه نیز ملهم از فضای محتوایی آثار بود و به نوعی شکل دهنده محتوا و مضمون این اثار با نوع شکل و ارائه بود که بسیار هوشمندانه بود که جا دارد ضمن عرض خسته نباشید به دبیر محترم دست اندرکاران این جشنواره از زحمات انان قدردانی نمایم.


نمایشگاه آثار پنجمین جشنواره هنرمقاومت در سالن شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۴ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۲۱ پذیرای عموم علاقمندان می باشد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس نشست خبری خبرگزاری شبستان پنجمین جشنواره هنر مقاومت معاون فرهنگی قوه قضاییه بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مرحله نخست ۲٠ اثر از سراسر استان به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان ارسال و در سایت بارگذاری شد که پس از پایش ۱٠ اثر به مرحله داوری استانی راه یافتند. 

 زهرا آبسوران افزود: امروز شاهد رقابت ۱٠ گروه هنری از شهرستان‌های ارومیه، ماکو، سلماس و مهاباد در دو بخش کانونی و آزاد هستیم که تا عصر هنر خود را به اجرا گذاشته و باهم به رقابت خواهند پرداخت. 

او اظهار کرد: فردا در مراسم اختتامیه جشنواره مذکور ۳ اثر انتخاب و به مرحله کشوری معرفی خواهند شد. 

آبسوران لا بیان اینکه تمامی استان‌ها تا پایان اردیبهشت ماه مؤظف به برگزاری مرحله استانی جشنواره و معرفی آثار خود هستند؛ خاطرنشان شد: پس از معرفی آثار برگزیده ار استان‌های سراسر کشور، مجدد آثار بررسی و برترین‌ها به مرحله کشوری دعوت خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در ادامه به شعار امسال جشنواره اشاره کرد و گفت: شعار امسال نوزدهمین جشنواره «صحن خانه ما» نام دارد که شرکت کنندگان هنر‌های نمایشی خود را با موضوعات تربیتی، آزاد، دوستی، ایثار و شهادت، موضوعات مذهبی، دوستی، اتحاد، کار گروهی و حفظ محیط زیست آماده کرده و به اجرا می‌گذارند.

همچنین آبسوران شناسایی استعداد‌های برتر را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: کانون از آثار منتخب، حمایت‌های خاصی در سطح استان و در راستای تولید و اجرا خواهد کرد. 

گفتنی است نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان از امروز به مدت دو روز در محل سالن شهید فرخی با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند به هنر نمایشی در حال برگزاری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است