Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی در نوبت صبح فردا اعلام شد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، براساس اعلام آموزش و پرورش خراسان رضوی، تمامی مدارس در تمامی مقاطع(ابتدایی،متوسطه اول و متوسطه دوم) در شهرستان قوچان و منطقه کدکن فردا در نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی مدارس ابتدایی( دوره اول و دوم ) و متوسطه دوره اول شهرستان کلات در نوبت صبح تعطیل است، همچنین مدارس مقطع متوسطه دوم این شهرستان نیز فعالیت خود را در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد. تمامی مدارس ابتدایی( دوره اول و دوم ) و متوسطه دوره اول شهرستان سرخس نیز در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

خراسان رضوی| مدارس نوبت صبح قوچان و جغتای فردا تعطیل استمراکز پیش‌دبستانی استان قزوین و ابتدایی آوج فردا تعطیل استجزئیات تعطیلی مدارس ازنا و الیگودرز در نوبت صبح فردا اعلام شد

تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم شهرستان‌های نیشابور، فریمان،چناران،فیروزه و مناطق گلبهار،سرولایت،زبرخان و میان جلگه در نوبت صبح تعطیل است.

قابل ذکر است تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی در تمامی مقاطع (ابتدایی،متوسطه اول و دوم) نیز در شهرستان ها و مناطق فوق در نوبت صبح  روز سه شنبه 16 بهمن 97 تعطیل هستند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)