Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:34:50 GMT

مدیران استخرها حضور ناجیان را جدی بگیرند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۹۴۷۹

مدیران استخرها حضور ناجیان را جدی بگیرند

یزد - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: حضور یک ناجی در کنار استخر و پارک‌های آبی نقش حیاتی دارد و نبود آن موجب بروز حادثه‌ جبران ناپذیر می شود، بنابراین مدیران استخرها حضور ناجیان را جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا، مهدی حیدری روز دوشنبه در مجمع سالانه هیات یزد افزود: نجات غریق از ورزش‌ های مهم و در حقیقت حیاتی در سطح کشور است و به صورت مستقیم با جان انسان ‌ها در ارتباط است و رعایت مقررات ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از اقدام های انجام شده به خصوص در آموزش، بر استفاده از تمام متخصصان نجات غریق و غواصی و پرورش نیروهای متخصص و نظارت بر اماکن آبی تاکید کرد.
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی تصریح کرد: با عنایت به اهمیت آموزش نه در تهران که با برنامه ریزی های انجام شده این دوره ها با بهره گیری از ظرفیت ها در استان ها برگزار می شود.
حیدری در خصوص هیات یزد اظهار داشت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان این استان و همکاری پیشکسوتان شاهد تحول و موفقیت در این رشته ورزشی هستیم و مسیر پیشرفت ادامه دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و رشته نجات غریق و غواصی فعال است.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش نجات غريق استخر يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در رم مشروط شد

مدیران باشگاه رم ایتالیا تنها در یک صورت قرارداد مهاجم ایرانی تیم خود را دائمی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم