Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@19:32:14 GMT

پارس جنوبی جم برابر فولاد شایسته پیروزی بود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۹۷۳۷

پارس جنوبی جم برابر فولاد شایسته پیروزی بود

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار دوشنبه شب پس از تساوی صفر بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: برای این بازی با آنالیز صورت گرفته از فولاد سعی در حمله به دروازه حریف ازجناح های حضور شهرام گودرزی و سعید محمدی داشتیم که با کم دقتی در زدن ضربه های آخر این مهم محقق نشد.
وی بیان کرد: با این حال فکر می‌کنم برای بازی نخست دور برگشت بازی های لیگ برتر بازی خوبی برابر فولاد ارائه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: کیفیت بد زمین که براثر بارندگی 2 روز گذشته بود نیز در روند بازی 2 تیم تاثیرگذار بود.
وی افزود: در نیمه نخست روی ضربه های ایستگاهی دچار اشتباه شدیم ولی رحمان احمدی روی یکی از ضربه ها با عکس‌العمل خوب خود در چارچوب دوازه در جریان بازی نگه داشت.
تارتار گفت: فولاد تیم بزرگی است و در بازی آخرش نیز تراکتورسازی را در تبریز شکست داده بود.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: این بازی یکی 2 صحنه مشکوک به پنالتی داشت که اگر پنالتی بوده داور در حق ما اجحاف کرده است.
تارتار در ارتباط با وضعیت مصدومیت سیف‌ اللهی و ستاری نیز گفت: این 2 بازیکن در اردوی کیش آسیب دیدند که با ادامه روند درمان انتظار می رود از هفته آینده به تیم ملحق شوند.
تارتار در ارتباط با تیم ملی نیز گفت: دوست ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم زیرا خیلی از حرف‌ها را نمی توان زد.
وی ادامه داد: در این رابطه به تصمیم های فدراسیون فوتبال احترام می‌گذارم ولی با توجه به وجود بازیکنان با کیفیت باید نتیجه بهتری کسب می کردیم.
تارتار تاکید کرد: برنامه‌ریزی مهمترین فاکتوری است که در فوتبال باید مدنظر قرار گیرد و این مهم برای تیم ملی نیز باید محقق شود.
پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با این تساوی به ترتیب 20 و 19 امتیازی شدند و رتبه های خود را در رده های ششم و هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور حفظ کردند.
در هفته هفدهم رقابت ها فولاد خوزستان میزبان پرسپولیس است و پارس جنوبی جم نیز در دربی جنوبی ها به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بازی های لیگ جدول زمین فولاد لیگ برتر فوتبال کشور جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس از تجلیل ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر همزمان با فرارسیدن روز معلم خبر داد. - اخبار استانها -

رضا صفایی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در عسلویه با گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم، با مصوبه کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس، از تمام معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل می‌شود.

وی تعداد معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر شامل کنگان، دیر، جم و عسلویه را حدود 5 هزار نفر عنوان کرد.

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش معلم در تعلیم و تربیت و همچنین پرورش نسل آینده، تجلیل از آنان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

وی با قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت‌های پتروشیمی عضو شورای راهبردی، چنین اقدامی را بی‌سابقه و برای نخستین بار عنوان کرد و گفت: البته مدیران عامل عضو شورای راهبردی این اقدامات را در مقابل مقام والا و شامخ معلمان ناچیز دانست و به دنبال توسعه خدمات خود به آنان هستند.

صفایی در پایان تصریح کرد: به ازای هر یک از این عزیزان مبالغی به‌عنوان هدیه روز معلم به حساب آموزش و پرورش واریز شد تا به نحو مطلوب از تمامی معلمان بازنشسته و شاغل در هر 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل شایسته شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم