Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - مسئول روابط عمومی هیات بسکتبال گنبدکاووس از میزبانی این شهرستان در مرحله دوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال باشگاه های کشور گروه E با حضور چهار تیم تهران، فسا، قم و گنبدکاووس خبر داد و گفت: این مسابقات از چهارشبه هفته جاری آغاز می شود.

محمدرضا غیوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این مرحله از مسابقات تیم های 'شکلی تهران، رعد پدافند هوایی فسا، مهتاب قم و احسان تولز گنبد' در گروه E باهم دیدار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هر یک از تیم های حاضر در این مرحله سه دیدار برگزار می کند که درنهایت دو تیم برتر به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال کشور صعود می کنند.
غیوری از آمادگی گنبدکاووس و سالن بسکتبال آن برای میزبانی این مسابقات خبر داد و اضافه کرد: تیم های شرکت کننده در این مرحله از فردا (سه شنبه) وارد شهرستان شده و مسابقات نیز از ساعت 15 عصر چهارشنبه با دیدار دو تیم رعد پدافند هوایی فسا با مهتاب قم آغاز و در ادامه در ساعت 17 همان روز، دیدار دوم بین دو تیم احسان تولز گنبد و شکلی تهران برگزار می شود.
به گفته وی، مسابقات این مرحله تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.
همچنین براساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، شهر گرگان نیز از 17 تا 19 بهمن امسال میزبان گروه F این مسابقات است که باحضور چهار تیم نفت و گاز گچساران، خانه بسکتبال اسد آباد همدان، یس آل گرگان و فرش مشهد برگزار می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال ليگ دسته دوم گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، الهه کاویانی بروجنی از طرف کمیته داوران فدراسیون تیراندازی بعنوان داور به مسابقات تیر و کمان کشور دعوت شد.

بیشتر بخوانید

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

لازم به ذکر است، مرحله اول رنکینگ کشوری مسابقات تیر و کمان رشته ریکرو و کامپوند در شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • ۲۷۰ هزار گنبدی واجد شرایط رای دادن هستند
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور