Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:02:30 GMT

لیست پرسپولیس برای جدال با پدیده مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۰۱۵۳

لیست پرسپولیس برای جدال با پدیده مشخص شد

سرمربی کروات سرخپوشان لیست 20 نفره تیمش را برای جدال هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل پدیده مشهد مشخص کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی، پرسپولیس با سیمایی متفاوت خود را مهیای حضور در ادامه فصل خواهد کرد. آنها با جذب مهدی شیری، مهدی ترابی، مهدی شریفی، سروش رفیعی، سعید کریمی، ولادیمیر بودیمیر و محمد نادری با هفت بازیکن جدید پا به ادامه مسابقات خواهند گذاشت و این در حالی است که مهدی ترابی به دلیل چهار کارته شدن قادر به همراهی این تیم در جدال با پدیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برانکو ایوانکوویچ بعد از صعود در جام حذفی در جدال با سپیدرود، اکنون لیست تیم خود را برابر دیدار با پدیده مشهد مشخص کرده است. بر اساس اعلام کادرفنی، 20 بازیکنی که در لیست این تیم برای دیدار هفته شانزدهم قرار گرفته‌اند، به شرح زیر است:

 

سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، امید عالیشاه، مهدی شریفی، سروش رفیعی، بشار رسن، علی علیپور، ماریو بودیمیر، سعید کریمی، سید محمد احسان حسینی، محمد امین اسدی، سعید حسین‌پور و سیامک نعمتی.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد