Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت‌:‌ امسال ۵ هزار کودک و نوجوان گیلانی در قالب تورهای علمی از پناهگاه حیات وحش سلکه بندرانزلی بازدید کردند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ اسفندیار ضیایی امروز در همایش دوستی با تالاب اظهار داشت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان امسال در راستای برگزاری سلسله گردش‌های علمی امکان بازدید 5 هزار کودک و نوجوان از پناهگاه حیات وحش سلکه بندرانزلی را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ادامه فعالیت‌های زیست محیطی کانون را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد:‌ امروزه یکی از بهترین راه‌های حفاظت و صیانت از موهبت‌های الهی و طبیعی کشورمان دخیل کردن آحاد مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در این‌گونه فرآیندها است.

ضیایی از همکاری‌های بسیار گسترده و مثبت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن موسوم به جایکا خبر داد و تصریح کرد: پنج سال از آغاز این همکاری‌ها و تعاملات مشترک در حوزه محیط زیست می‌گذرد که نقطه اوج این همکاری‌ها امسال رقم خورد.  

رشت| بازدید رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست از پناهگاه حیات‌وحش سلکه+تصاویرگیلان|‌‌ پروژه سد لاسک هیچ‌ خطری برای تالاب انزلی نداردگیلان| احیاء تالاب انزلی به جذب اعتبارات مصوب دولت نیازمند است

وی فرصت ایجاد شده جهت همکاری متقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و جایکا را بسیار مهم و ارزشمند اعلام کرد و ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه پایدار در جوامع مختلف ترویج صیانت و پاسداری از موهبت‌های الهی است که اهداف آن با تقویت همکاری‌های بین‌المللی محقق می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیاد این نهاد در حوزه ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ این کانون با پشتوانه مربیان و اعضاء خود و با انجام فعالیت‌های فرآیند محور به دستاوردهای ارزشمندی در این زمینه دست پیدا کرده است.

ضیایی برگزاری نمایشگاه آثار مشترک اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در کوشیروی ژاپن را بخشی از موفقیت‌های این نهاد دانست و بیان داشت:‌ حضور 22 گروه از اعضای کانون در تالاب سلکه از جمله فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ دوستی با محیط زیست است.

وی نقش‌آفرینی و توجه بیشتر نظام آموزشی کشورمان در حوزه ترویج فعالیت‌های زیست محیطی را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد:‌ امیدوارم با راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی علوم کودک و نوجوان بسترهای لازم برای آگاهی‌بخشی کودکان و نوجوانان با مفاهیم زیست محیطی بیشتر فراهم شود.

به گزارش تسنیم، همایش دوستی با تالاب با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان،‌ اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان و آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (‌جایکا) برگزار شد که در خلال آن نیز بخشی از توانمندی‌ها و  دستاوردهای یک‌ساله مربیان و اعضاء کانون در حوزه‌ فعالیت‌های زیست‌محیطی در معرض دید عموم قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان