Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ آخرین مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه با توجه به اینکه نیروهای مسلح بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارند، مقرر شد ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی کشور زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح برای تقویت این بخش اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سقف منابع بودجه ۹۸

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد برای طرح‌های آبخیزداری ۱۵۰ میلیون دلار برای واکسن ۵۰ میلیون دلار برای مقابله با ریزگردها ۱۰۰ میلیون دلار و برای آبرسانی به روستاها ۱۵۰ میلیون دلار در نظر گرفته شود.

نماینده دامغان در مجلس تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا برای آزمایشگاه‌ها و دانشگاه‌ها ۸۰ میلیون دلار و برای تجهیزات فنی و حرفه‌ای ۵۰ میلیون دلار و برای طرح‌های نوآوری در جهاد دانشگاهی ۲۰ میلیون دلار در نظر گرفته شود.

حسن‌بیگی عنوان کرد: مقرر شد برای طرح‌های نوآوری و صیانت از فناوری ۷۰ میلیون دلار و به صدا و سیما برای ساخت برنامه‌ها ۵۰ میلیون دلار و برای فناوری‌های نوین ۳۰ میلیون دلار اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز مقرر شد تا ۳,۵۰۰ میلیارد تومان در ۴ بخش اختصاص داده شود، اظهار داشت: این ۴ بخش برای حق‌التدریسی‌ها و رتبه‌بندی معلمان ۸۵۰ میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ۸۵۰ میلیارد تومان برای معیشت کارکنان نیروهای مسلح ۸۵۰ میلیارد تومان و برای دانشگاه و مراکز آموزش عالی ۸۵۰ میلیارد تومان است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 جام ملت های آسیا تحولات ونزوئلا جشنواره فجر بودجه 98 کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه‌ها در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تبریک روز معلم گفت: این باور قطعی است که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایجاد شده همه محصول تلاش دانشمندان و معلمان کشور بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این‌مطلب که بزرگ مدافع جریان علمی کشور مقام معظم رهبری بودند، افزود: جریان مداوم حمایت از علم در کشور توسط مقام معظم رهبری در تمام فراز و فرود‌ها وجود داشت.

وی با اشاره به وعده صادق افزود: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

وی تاکید کرد: باید در حوزه‌های مختلف به جریان دانش توجه شود.

دیگر خبرها

  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد