Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:03:30 GMT

مستند تلویزیونی ده گفتار رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۰۴۶۸

مستند تلویزیونی ده گفتار رونمایی شد

مستند تلویزیونی "ده گفتار" که توسط دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان درباره انقلاب اسلامی و مسائل روز جامعه تولید شده است با حضور مسئولان و دانشجویان رونمایی شد ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امشب مراسم رونمایی از مستند تلویزیونی "ده گفتار" و تجلیل از عوامل سازنده آن  به همت جامعه اسلامی دانشجویان در سالن سینمای دانشگاه بوعلی سینای همدان  با حضور مسئولان و دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان با قدردانی از همت دانشجویان برای تهیه این مستند تلویزیونی اظهار داشت:  از زمان مسئولیتم در این دانشگاه به عنوان رئیس همیشه در تلاش تزریق نگاه ارتباط بیشتر دانشگاه با جامعه بوده‌ام که در این راستا نیز با مراکز صنعتی و دیگر مجموعه‌ها جلساتی  را برگزار کردیم.

اصفهان|اکران فیلم‌های منتخب جشنواره عمار در ویژه برنامه «فجر فاطمی»نهمین جشنواره عمار در ایستگاه آخر؛ از اهدای فانوس های جشنواره ، کنایه ها به روحانی و رایزنی‌ها برای تولید پایتخت 6رونمایی از «آقاسعید» و «مسیر صلح» در جشنواره عمار

 وی با بیان اینکه خوشبختانه با تهیه این مجموعه مستند ارتباط دانشگاه با نهادی مانند صدا و سیما در عرصه فرهنگی رقم خورد، افزود: بیشتر انقلاب‌های رخ داده در جهان در عرصه اقتصادی و اجتماعی بوده است اما انقلاب اسلامی ایران  بر اساس مولفه‌های فرهنگی و مذهبی رخ داد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا  ابراز کرد: امیدوارم روزی فرا رسد که عوامل سازنده مستند ده گفتار که همگی از دانشجویان دانشگاه هستند در آینده وارد عرصه اشتغال شوند و در جشنواره‌های مطرح حضور یابند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 50 عکاس و خبرنگار در سایت خبری دانشگاه بوعلی سینا گفت: بزرگترین هدفی که انقلاب اسلامی دنبال می‌کند ساخت انسان‌های توانمند است موضوعی که ما نیز در دانشگاه دنبال می‌کنیم، از همین روز نیز امام (ره) دانشگاه  را  کارخانه انسان سازی معرفی کردند.

محمدی فربا تاکید بر لزوم جمع آوری مستندات تاریخ دانشگاه بوعلی سینا ،ابراز کرد: وقتی تمامی امکانات در کنار هم قرار می‌گیرند  اتفاقات خوبی رخ می‌دهد که شاید ما هیچ گاه فکرش را هم نمی‌کردیم.

 مدیرکل صدا و سیمای همدان نیز اظهار داشت: یک تیم 35 نفره دانشجویی توانست  برای مرکز صدا و سیمای همدان مستندی 10 قسمتی با رعایت پارامترهای این نهاد تهیه کند که این اقدام مهم جای قدردانی و تشکر دارد.

 وی  با بیان اینکه ما برای پاسخ به نیازهای مخاطبان بی شماری که داریم در تلاشیم  تا کار تهیه محتوا را به تشکل‌ها و نهادهای مربوطه بسپاریم ابراز کرد: ما در دیدارهای خود با مدیران و مسئولان استان بر لزوم تهیه پیوست فرهنگی و رسانه‌ای طرح‌ها تاکید داریم.

دهقان نیری با اشاره به اینکه شبکه استانی صدا و سیما آئینه تمام نمای فعالیت‌های گروه‌های مختلف در استان است عنوان کرد: ما برنامه "ده گفتار" را در زمان پر بیننده خود یعنی در بازه زمانی 9 تا 11 صبح پخش می‌کنیم.

وی افزود: در فضای کنونی جهان، ما باید برای هر فرد یک رسانه داشته باشیم به همین منظور نیز سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه‌های عمومی، تخصصی، اختصاصی و استانی را  به وجود آورد تا پاسخگوی این نیاز باشد.

مدیرکل صدا و سیمای همدان با اعلام اینکه ما آمادگی داریم تا تولیدات نهادها و مراکز مختلف استان را همانند مستند تلویزیونی "ده گفتار" که توسط دانشجویان این دانشگاه تولید شد را از رسانه خود پخش کنیم، گفت: ما در کنداکتور خود 15 دقیقه برای  نیروی انتظامی استان فرصت قائل شده‌ایم اما تا کنون  این نهاد با وجود فعالیت‌های بی‌شماری که دارد نتوانسته برنامه‌ای تولید کرده و از این ظرفیت برای پخش آن استفاده کند، موضوعی که بسیار جای تاسف دارد.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی

هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد.


بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، به تعداد ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی اعطاء کرد.

 علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

 


دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاه‌ها برای برنامه‌های خود باید سند اسلامی شدن را ملاک عمل قرار دهند و براساس آن عمل کنند.
دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، با تأکید بر ظرفیت اندیشه‌ورزانه دانشگاه امام صادق (ع) اظهار کرد: امسال شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد چهلمین سال تشکیل خود می‌شود و در این دوران دبیران متعددی داشته و این شورا کار‌های بزرگی را انجام داده است.

وی افزود: در حوزه علم و فناوری اسناد خوبی مصوب شده است. کار قرارگاهی و راهبردی در حوزه علم و فناوری تا حد زیادی موفق بوده است در این مسیر فقط سندبسندگی مدّنظر نبوده است بلکه مثلاً نقشه جامع علمی کشور را هدایت کرده است. سند هوا فضا، سند گیاهان دارویی و اسناد دیگر علم و فناوری از اقدامات خوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری بوده است.

 

 

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان


فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه مستعدان و نخبگان منتشر شد.

 فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.
 علاقه‌مندان می‌تواننند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی