Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید جناح‌های سیاسی از نگاه مغرضانه و بدبینانه نسبت به یکدیگر پرهیز کرده و زمینه‌های تحقق توسعه سیاسی را در جامعه فراهم کنند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امشب در نشست شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کردستان به ضرورت وجود احزاب و گروه‌های فعال سیاسی در هر جامعه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه‌های احزاب که به‌نام اصلاح‌طلب، اصولگرا و میانه‌رو در کشور فعالیت سیاسی دارند همه در چارچوبه‌ای هستند که نظام را دوست دارند و قطعاً همه آنها برای پیشرفت ایران اسلامی فعالیت و تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت رعایت رفتار صحیح و عقلانی جناح‌ها نسبت به طرف مقابل گفت: رقابت‌های احزاب و گروه‌های سیاسی برای قوی‌تر شدن در چارچوب قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی و راهبردهای کلان و سیاست‌ها و برنامه‌ها در راستای رسیدن به اهداف تعیین‌شده مفید است اما دعوای سیاسی احزاب به صلاح کشور و اجتماع نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر پرهیز از نگاه مغرضانه و بدبینانه جناح‌های سیاسی به یکدیگر تصریح کرد:  احزاب و گروه‌های سیاسی باید در کنار هم با برنامه مشخص در جهت کسب و مشارکت در قدرت سیاسی اشکالات همدیگر را نقد کنند اما نباید آنرا به چالش بکشند.

وی تاکید کرد: جناح‌ها نباید نقاط قوت و توانایی طرف مقابل را انکار کنند بلکه باید تلاش کنند زمینه‌های تحقق توسعه سیاسی را در جامع فراهم نمایند.

نظر یک حزب اصلاح‌طلب درباره نحوه تعامل با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بلایی که اردوکشی‌های سیاسی بر سر آموزش‌وپرورش آورد اختصاصی| الیاس حضرتی: جهانگیری و عارف در 1400 کاندیدا می‌شوند/ دولت روحانی «بی‌حس» شده + فیلم

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به نحوه  سپردن پست‌های مدیریتی به جناح‌ها  افزود: اسلام اصل بر خوبی می‌داند و  پست‌های مدیریتی باید به افرادی موکول شود که دارای تقوای الهی و توانایی مدیریتی قوی باشند و اگر صلاحیت فردی برای سپردن امانتی محرز شد، مهم نیست که این فرد اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای براندازی نظام و ضرورت حفظ وحدت در برابر آنان اظهار کرد: امروز درگیر جنگ بین کفر با اسلام هستیم و دشمن در این جنگ با همه امکانات برای مبارزه استفاده می‌کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری گوشه‌ای از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب بسیاری از کشورهای منطقه از ما پیشرفته‌تر بودند؛ در حوزه پزشکی بسیاری از پزشکان کشور حتی بخش عمومی از پاکستان و بنگلادش بودند، اما امروز ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند و حتی آمریکایی‌ها برای درمان به ایران می‌آیند چراکه هم هزینه کمی دارد وهم پزشکان ما دارای مهارت تشخیص بالایی هستند.

وی پیشرفت‌های تسلیحاتی و موشکی جمهوری اسلامی در چند سال گذشته را بسیار چشمگیر ارزیابی کرد و اضافه کرد: آمریکا به خاطر پیشرفت موشکی ایران بودجه‌های هنگفتی به چرخه تسلیحاتی و قدرت موشکی خود اختصاص داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به دستاوردهای انقلاب در همه بخش‌ها به‌خصوص دستاوردهای نظامی اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش موشکی و نظامی مانند موشک‌های نقطه‌زن و زدن ماهواره جاسوسی آمریکا در 15 کیلومتری خارج از جو توسط لیزر جامد همه و همه ناشی از قدرت جمهوری اسلامی است که خود دشمن نیز به این توانایی ایران پی برده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به مشکل اشتغال در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان باید نگاه‌های دلسوزانه‌ای نسبت به اشتغال جوانان داشته باشند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یادآور شد: یکی از اشکالات دولت‌های ما این است به جای اینکه به فکر اصلاح و رفع  مشکلات باشند، همه مشکلات موجود در بخش‌های مختلف مملکت را به دولت قبل نسبت می‌دهند در صورتیکه نباید اینچنین باشد.

وی ادامه داد: همه دولت‌ها  در جمهوری اسلامی ایران هر کدام به زعم خود کارهای مفیدی برای نظام انجام داده‌اند؛  در جاهایی شاید به ندرت ضعف بوده، اما قطعاً عملکرد مثبت آنها بیشتر بوده چراکه پیشرفت وآبادانی امروز کشور ناشی از زحمات دولت‌هایی بوده که در رأس کار بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یکی از اشکالات موجود در کشور را ضعف مدیریتی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها درسخنان خود «توجه به ظرفیت‌های درونی کشور و استعدادهای ملت ایران» را به همه مسئولان اداره کشور گوشزد کرده‌اند و اگر دولت‌ها و مسئولین بی‌کم و کاست به حرف رهبری عمل می‌کردند امروز چنان دچار مشلات اقتصادی و سیاسی نبودیم.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات نادر کیانی در اردوگاه کومله، به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

این کتاب خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسوول پذیرش این سازمان رشد می‌کند.او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

آیین رونمایی این کتاب با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی نویسنده پیشکسوت حوزه دفاع مقدس، خانواده قربانیان ترور گروهک‌ها و تعداد کثیری از چهره‌های فرهنگی، عصر چهارشنبه ۲۹ شهریور در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

چاپ سوم کتاب «سیطره» با ۲۸۳ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093222 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت