Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@21:29:18 GMT

آتش سوزی ساختمان سه طبقه در بروجرد مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۰۷۰۸

آتش سوزی ساختمان سه طبقه در بروجرد مهار شد

نادرموسیوند دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 19 عصر امروز خبری مبنی به آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه به مرکز عملیات آتش نشانی اعلام شد، که با توجه به حجم بالای آتش بلافاصله 70 نیرو از چند ایستگاه این دستگاه امدادی اعزام شدند.
وی بیان کرد: با تلاش به موقع نیروهای آتش نشانی بروجرد از ریزش سقف و سرایت آتش به طبقات پایین و ساختمان های مجاور جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عملیات آتش نشانی بروجرد اظهارداشت: با توجه به این که این ساختمان متروکه بوده، این حادثه هیچ مصدومی نداشت و عملیات اطفا بیش از یک ساعت به طول انجامید.
موسیوند اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش سوزی آتش نشانی بروجرد آتش ساختمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد