Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- یادواره شهدای هنرمند شهرستان های شرق ( کنگاور، هرسین و سنقرو کلیایی ) روز دوشنبه با حضور مسئولان و مردم در سرسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار هرسین در این مراسم اظهار داشت: انجام آیین های این چنینی کوچکترین کاری است که می توان در قبال دستاوردهای شهدا و تقدیر از خانواده های آنها انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر شاه آبادی تصریح کرد: بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) شهادت هنر مردان خداست و همه شهدا از هنرمندان بزرگ روزگاراند که در متن پرآشوب جامعه امروزی هنرمندانه می درخشند و گوهر ناب انسانیت را به نمایش می‌گذارند و تا ابد خودنمایی می کنند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد تداوم این برنامه در سطح استانی و کشوری باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: امروزه کمتر کشوری در منطقه و جهان وجود دارد که امنیت ایران را دارا باشد و چنان استقلال سیاسی داشته باشد که بتواند در حوزه های مختلف خود تصمیم گیری نماید.
حجت الاسلام رحیم جعفری اضافه کرد: امروز ما این اقتدار و عزت را از خون شهدای گرانقدری داریم که با رهبری امام (ره) این میراث گرانبها را به ما ارزانی داشتند. پس همه با هم و با حمایت ها و تدبیر اندیشی های رهبری در مسیر رشد، ارزش گذاری و توسعه این امر مهم گام بر می داریم.
امام جمعه هرسین هم گفت: هنرِ شهادت توفیقی است که نصیب همه شهدای ما شده است. شهدا می دانستند که روح و وجودشان با عشقی آمیخته شده که تنها هنرمند می تواند آن را در وجود خود ترسیم نماید و آنان خود همین کار را انجام دادند.
حجت الاسلام محمدحسین اجرایی اظهار داشت: ما امروز باید در آموختن و یاد دادن هنر شهدا به جوانان خود تا رشد و تعالی هر چه بیشتر کشورمان به جامعه ای آرمانی و اسلامی بکوشیم.
در پایان این مراسم با اهدا تندیس از خانواده های هنرمند شرق استان کرمانشاه تجلیل و قدردانی شد.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ما و شهدا شرق كرمانشاه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید خرم‌دل ظهر پنجشنبه در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: بحث جهاد تبیین در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی و دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور، در مدارس و دانشگاه‌های استان انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در راستای این کنگره ۲۰۰ جلد کتاب از عملیات و خاطره‌ها و عملیات بزرگی که رزمندگان استان رقم زدند، نیز تدوین و منتشر می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب، یکی دیگر از کارهای فاخر است که در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت آن هستیم و تلاش می‌کنیم که برای جشنواره فجر نیز اکران شود

خرم‌دل تصریح کرد: رزمایش بزرگ فرهنگی در استان نیز هم‌زمان با اجلاسیه نهایی به مدت ۱۵ شب در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش بزرگ، تاریخ خلقت بشریت را به‌صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که در آن، بخشی از مجاهدت‌های رزمندگان استان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

خرم دل با بیان اینکه نمایشگاه بزرگی نیز در جوار این برنامه تدارک دیده خواهد شد، گفت: در راستای این کنگره تندیس شهدا در معابر مهم شهرهای استان نصب می‌شود که طراحی هنرمندانه‌ای دارد و تمثال هر شهیدی نیز در شهرستان خودش نصب خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تعداد، دوهزار شهید استان، دو هزار جهیزیه تقدیم مردم خواهد شد و سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به‌ویژه حوزه هنری استفاده شود و این فیلم‌ها و کلیپ‌ها به دست هنرمندان هم استانی ساخته شود.

کد خبر 6095088

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت