Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جنبش انصارالله يمن در بيانيه‌اي اشغالگري امارات در جزيره راهبردي «سقطري» Socotra در سواحل جنوب يمن را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، دفتر سياسي جنبش انصارالله يمن يکشنبه‌شب در اين بيانيه‌ اعلام کرد، اقدام امارات در اعطاي تابعيت اين کشور به اهالي جزيره يمني سقطري و غارت ثروت آن، غير قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جزيره «سُقُطريٰ» يمن در حد فاصل خليج عدن و اقيانوس هند و نزديک سواحل سومالي قرار دارد که در کنترل نيروهاي وفادار به دولت مستعفي يمن بود اما اخيراً امارات، صدها نظامي خود را در بخش‌هاي حياتي اين جزيره مستقر کرده است.
جنبش انصارالله همچنين با قدرداني از خيزش مردم يمن در استان المهره عليه قدرت‌هاي اشغالگر و طرح‌هاي ويرانگر آنان افزود: مواضع اين جنبش در قبال توافق سوئد ثابت است و بايد به دور از هرگونه تلاش جهت نقض آن، اجرا شود.
آتش‌بس مورد توافق در سوئد ميان هيأت اعزامي از صنعا و هيأت رياض از بامداد سه‌شنبه 18 دسامبر در شهر الحديده، آغاز شده اما ائتلاف سعودي هر روز آن را نقض مي کند. 113/118
بيشتربخوانيد:
نيروهاي اماراتي از جزيره سقطري يمن خارج شدند
رويارويي مردم سقطري يمن با اشغالگري آل‌سعود و آل‌نهيان/ تحليل
تظاهرات مردم جزيره «سقطري» يمن در اعتراض به حضور نظامي امارات
کليدواژه امارات انصارالله يمن سقطري

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد