Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، دیدار تیم‌ های سردار بوکان و آوالان کامیاران از هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، با نتیجه دو بر یک به سود سردار به پایان رسید ؛ در این دیدار ، موسی شهبازی (دقیقه ۵۰) و امین هاشمی (دقیقه ۷٥) برای سردار بوکان و صابر محمدی ( دقیقه ۲٨ )برای آوالان کامیاران گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توقف کردن بازی توسط بازیکنان آوالان به بهانه اعتراض به داور در دقیقه ۶۰ بازی و همچنین اخراج حمید امامی سرمربی تیم آوالان کامیاران از بازی ، بعد از گل دوم سردار ، از حواشی این بازی بود.

خبات آهنگری مدیر اجرایی تیم سردار بوکان در مورد این بازی به خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت: با توجه به حواشی پیش آمده این بازی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم از سود حریف بگذریم.

این بازی در حالی در ورزشگاه ۵ هزار نفری خاتم الانبیاء بوکان برگزار شد که عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، از نزدیک نظاره گر بازی بود.

هم اکنون سردار بوکان با ۲۰ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.

تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می‌کند و در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌ های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان ، فولاد نوین اهواز ، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم ، ایرانجوان بوشهر ، مس نوین کرمان ، استقلال اهواز ، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.

سردار در سال ۱۳۷۹ توسط علی خدامرادی در شهر بوکان تاسیس شد و ۹ سال در لیگ برتر استان حضور داشت؛ بعد‌ها در راستای پروژه انتخاباتی مدیران سابق فدراسیون ، مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور را به دست آورد و سهمیه شهر بوکان در انتخابات مجمع فوتبال استان در سال ۱۳۹۳ توسط شخص علی کفاشیان ، رئیس وقت فدراسیون به این شهر و هیئت فوتبال هدیه شد.

سردار اولین سال خود را در لیگ دسته دوم با مربیگری رضا وطنخواه در فصل ۹۴–۹۵ آغاز کرد و پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال تهران برای فصل‌های ۹۵ تا ۹۷ هدایت این تیم را بر عهده داشت که در مهر ماه امسال به دلیل کسب نتایج ضعیف، استعفا داد.

انتهای پیام/م

برد سردار بوکان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!

سرژ گنابری اعتقاد دارد برای پیروزی مقابل رئال مادرید خلاف بازی رفت باید قدر فرصت‌های خود را بدانند

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

به نقل از اسکای؛ حال سرژ گنابری درباره شکست مقابل اشتوتگارت و عملکردشان در این بازی صحبت کرده است. او اعتقاد دارد تا پیش از 15 دقیقه پایانی که پس از آن تیم میزبان توانست دو گل دیگر به ثمر برساند، عملکرد خوبی داشته‌اند. گنابری گفت:

می‌دانستیم کار آسانی نخواهیم داشت، با این حال فکر می‌کنم تا 15 دقیقه پایانی که دو گل دریافت کردیم، عملکرد خوبی داشتیم. البته پیش از دریافت گل‌ها، فرصت‌هایی برای برنده شدن در این بازی داشتیم. ما سعی کردیم فشرده بمانیم و سپس منتظر فرصت باشیم و به نظرم تا پیش از 15 دقیقه آخر این‌کار را خوب انجام دادیم.

گنابری درباره برخوردش با والدمار آنتون و اعلام پنالتی به سود بایرن مونیخ، گفت: 

او به صورت من ضربه زد و من بدون دلیل نیفتادم. 

گنابری که توماس توخل وعده گلزنی او مقابل رئال مادرید را داده، درباره بازی روز چهارشنبه، گفت:

ما باید موقعیت خلق کنیم و سپس آن‌ها را بکشیم. در بازی اول می‌توانستیم یک یا دو گل دیگر به ثمر برسانیم. ما باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم.

گنابری درباره جست‌وجوهای باشگاه برای یافتن مربی جدید، گفت: 

 البته که بحث‌هایی در رختکن وجود دارد اما به هیچ وجه روی ما فشار نمی‌آورد. مگر چه کار دیگری باید انجام دهیم؟ من مطمئنم که راه‌حل مناسبی پیدا خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو