Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ونزوئلا با اشاره به ضرب‌الاجل کشورهای اروپایی برای ونزوئلا گفت که اروپایی‌ها نیز همانند آمریکا گام‌های نادرستی برمی‌دارند. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۸ بین الملل اروپا آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "خورخه آریزا " وزیر امور خارجه ونزوئلا ضرب الاجل تعیین شده از طرف کشورهای اروپایی را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریزا گفت: امروز پس از بیدار شدن، گروهی در اروپا بیانیه هایی منتشر کردند. اجازه بدهید به آنها بگویم که ما متعجب نشده ایم. اجازه بدهید به آنها بگویم که این موضوع تاثیری بر ما نخواهد گذاشت زیرا پیشتر هم شاهد این موارد بوده ایم. طرح آمریکایی ها و اروپایی ها این بوده است که از ترامپ حمایت کنند. آنها پیشتر هم نتایج انتخاباتی را که در ونزوئلا در بیستم ماه مه برگزار شد به رسمیت نشناختند.

وی افزود: من امیدوارم که اروپا درباره تصمیم خود، تجدیدنظر کند. با سیاست صلح طلبانه تیم رئیس جمهور نیکولاس مادورو همه چیز ممکن است و علاوه بر این اروپا باید به حرف های ما گوش فرادهد. اروپا نباید کاری انجام دهد که در تاریخ از آن به بدی یاد شود.

وزیر خارجه ونزوئلا گفت: اروپایی ها همانند آمریکایی ها گام های نادرستی بر می دارند. این موضوع هیچ مشکلی برای ما ایجاد نمی کند. این موضوع ما را از واقعیت منحرف نمی کند. ما می دانیم که چه فردی این تصمیمات را می گیرد. تمام تمرکز ما و تمام وقت و قدرت ما هم اکنون بر روی توقف امپریالیسم و متوقف کردن دولت دونالد ترامپ در ارسال غذا به سرزمین مقدس ونزوئلا متمرکز شده است.

آریزا ادامه داد: ما تنها مردم ونزوئلا را به رسمیت می شناسیم. ما زنان، مردان، جوانان و دیگر اقشار مردم ونزوئلا را به رسمیت می شناسیم. ما از مردمی که در جهان از ما حمایت می کنند قدردانی می کنیم.

سازمان ملل درباره بحران ونزوئلا اظهار بی‌طرفی کردونزوئلا در روابط با اروپا تجدید نظر می‌کندکانادا 53 میلیون دلار به ونزوئلا کمک می‌کند

انتهای پیام/.

R36486/P/S8,89,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد

عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، بشار الاسد امروز یکشنبه عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

روابط دو جانبه وراهکارهای توسعه آن در راستای نفع دو کشور و دو ملت برادر و آماده سازی ها و تلاش های پادشاهی بحرین برای موفقیت اجلاس عربی ماه آینده علاوه بر مهمترین مواضیع دستور کار اجلاس در راستای منافع عربی مشترک و یکپارچگی تلاش ها برای مقابله با چالش های کنونی در این دیدار بررسی شد.

رئیس جمهور سویه بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم