Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:21:12 GMT

معاون وزیر علوم: کسب رتبه ۱۶ تولید علم در دنیا

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۲۷۴۱

معاون وزیر علوم در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور با آرمان‌های امام راحل گفت: ایران در علم و فناوری و توسعه کشور در دنیا زبانزد خاص و عام است و باعث افتخار است که به رتبه ۱۶ تولید علم در دنیا دست یافته است ولی با توجه به شتاب رشد دنیا نباید قانع شویم و باید تلاش خود را افزایش دهیم. آفتاب‌‌نیوز : خدایی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با مجموعه مدیران و کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور در چهارمین روز از ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه علم کشور باید در خدمت تولید و خدمت‌رسانی به مردم باشد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران در علم و فناوری و توسعه کشور در دنیا زبانزد خاص و عام است و باعث افتخار است که به رتبه ۱۶ تولید علم در دنیا دست یافته است ولی با توجه به شتاب رشد دنیا نباید قانع شویم و تلاش خود را افزایش دهیم.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که اوج بالندگی نظام است شعارها و آرمان‌های امام در آموزش عالی کشور با فراگیر شدن آموزش عمومی و عالی تحقق یافته است و امیدوارم بتوانیم بهتر از گذشته بر اساس راه امام حرکت کنیم.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علم و فناوری تولید علم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است

به  گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا جواد کریمی‌ثابت صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

رییس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارایه شده به این کنفرانس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، ۴۲۰ مقاله توسط داوران پذیرفته شد.

وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.

کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.

رییس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران تصریح کرد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903385

دیگر خبرها

  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد