Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:35:26 GMT

برخی محورهای خراسان جنوبی لغزنده و مه آلود است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۳۰۵۹

برخی محورهای خراسان جنوبی لغزنده و مه آلود است

بیرجند- ایرنا- جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: محورهای بیرجند، قاین و زیرکوه بر اثر ریزش خفیف برف لغزنده و برخی نقاط هم مه آلود است.

سرهنگ حسین نیکمرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون فقط یک مورد تصادف داشتیم که برخورد وانت مزدا با کامیون در گردنه ثمن شاهی بوده است
وی افزود: این حادثه خسارتی بوده و مصدوم نداشته و علت آن نیز در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به باز بودن تمام مسیرهای جاده ای استان اضافه کرد: فقط در گردنه ثمن شاهی با تشکیل مه و لغزندگی رانندگی دشوار تر است که باید رانندگان توجه لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: راه های ورودی شهرستان زیرکوه نیز برف داشته و به شدت لغزنده است.
نیکمرد با بیان اینکه هنوز عوامل راهداری به راه های روستایی نرسیده اند توصیه کرد؛ از سفرهای غیر ضرور در این شرایط جوی پرهیز شود.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه جاده بیرجند- قاین پر پیچ و خم است باید ملاحظه بیشتری رانندگان داشته باشند و ضمن استفاده از زنجیر چرخ به خصوص روی پل ها با دقت برانند تا شاهد حادثه ناگواری نباشیم.
طبق آخرین اخطاریه هواشناسی خراسان جنوبی سامانه بارشی تا اوایل چهارشنبه در منطقه فعال خواهد بود و با توجه به کاهش قابل ملاحظه دمای هوا (8 تا 12 درجه) تا چهارشنبه هفته جاری بارش ها برای قاین، خضری، زیرکوه، زهان، درمیان، گزیک، سرایان، فردوس، بیرجند، خوسف، سربیشه و شوسف به صورت برف پیش بینی می شود.
9893 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارندگي جاده هاي لغزنده مه آلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 

ایسنا/خراسان جنوبی معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته ۴۰۰ روستا درگیر سیل شدند و تمامی تیم‌های مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

محمودرضا تیمورپور، در گفت‌وگو با ایسنا گفت:در اثر بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در خراسان جنوبی درگیر سیل شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل‌زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعا تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارات و گزارش‌ها اعزام می‌شوند.

تیمورپور گفت: با توجه به بارندگی‌های شب و روز گذشته بیشترین بارندگی در روستای بیشه خوسف به میزان ۶۰ میلی‌متر بوده است.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بارندگی‌های گزارش شده امروز مربوط به محورهای بیرجند_ خوسف، بیرجند_قاین، بیرجند_سربیشه و سربیشه_درح و در سایر نقاط به صورت نقطه‌ایی ممکن است بارندگی باشد.

وی بیان کرد: محورهای شهداد به نهبندان نیز به دلیل عدم ایمنی مسدود بوده و محورهای طبس به خرو، بیرجند به شوشود، دهک به مختاران و کلیه راه‌های فرعی بخش سرداران خوسف به سرچاه عماری به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

تیمورپور با اشاره به اینکه بیشترین خسارات مربوط به شهرستان خوسف و نهبندان است، یاداور شد: به برخی از راه‌ها و ابنیه‌های روستایی، آبنماها، بخش کشاورزی، قنوات، اراضی زمین‌های کشاورزی نیز خسارت وارد شده است.

معاون مدیریت  بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با همکاری همه گروه‌های آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین‌آلات سنگین کمک گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند