Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@22:02:13 GMT

آنجلینا جولی به اردوگاه مسلمانان میانمار می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۳۲۸۱

آنجلینا جولی به اردوگاه مسلمانان میانمار می‌رود

بازیگر سرشناس و سفیر حسن نیت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان طی روزهای آتی برای دیدار با مسلمانان میانمار به بنگلادش خواهد رفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، آنجلینا جولی این هفته به منظور بازدید از مسلمانان روهینجا در اردوگاه کوتوپالونگ واقع در شهر کوکس بازار بنگلادش سفر سه روزه‌ای را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان طی اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: جولی در این سفر نیازهای انسانی پناهجویان مسلمان روهینجا را بررسی و مشکلات بحرانی را که دولت بنگلادش بابت میزبانی از آنها متحمل می‌شود، از نزدیک خواهد دید.

او در آخرین مقصد از سفر خود به بنگلادش عازم داکار خواهد شد و با نخست‌وزیر و سایر مقامات این کشور دیدار خواهد کرد.

جولی در این دیدارها به موضوعاتی مانند چگونگی افزایش پشتیبانی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از کمک‌های دولت بنگلادش به مسلمانان خواهد پرداخت.

سفر وی به بنگلادش در آستانه آغاز کمپین بشردوستانه ۹۲۰ میلیون دلاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان برای تأمین نیازهای پناهجویان و پشتیبانی از میزبانان آنها انجام می‌شود.

اردوگاه کوتوپالونگ با پذیرش بیش از ۶۲۰ هزار مسلمان روهینجا، بزرگ‌ترین اردوگاه پناهجویان در جهان است. جولی سال‌ ۲۰۱۵ در میانمار و ۲۰۱۶ نیز در هند با آوارگان روهینجا دیدار کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آنجلینا جولی بازیگر کمیساریای عالی پناهندگان مسلمانان میانمار بنگلادش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • موج گرما صد‌ها میلیون نفر را می‌سوزاند!
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا